![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kom inn med buss i går kveld og skuet et norsk flagg på en hale fra lang avstand.
SAS Braaathens flyr jo ikke til Paris Beauvais. Trodde flighten hadde blitt omdiriget fra CDG på grunn av været (ekstremt vær akkurat de timene). Dessuten stod det også 4 Air France på Beauvais noe som jeg også syntes var rart da dette er en rein lavpris flyplass mye mindre enn Torp. Men så ble jeg klokere. Flyet var chartret og hadde hatt med seg masse pax da det fikk problemer med elektronikken og alt ble svart i flyet. Snakket med noen reisende som ikke akkurat var fornøyde etter å ha blit transportert 3 ganget til CDG og Beauvais uten å komme med på noe annet fly. Fikk desverre ikke tatt flere bilder, men flyet hadde stått der i over ett døgn og ventet visst på teknikere fra Norge.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg var crew på denne turen, og kan supplere med følgende fakta: Dette er en av en serie charterflygninger vi har for "Nytt og Nyttig". Etter å ha landet problemfritt på BVA onsdag kveld ved 22-tiden, fikk vi snag på en back-up duppedings - en no-go item. Det ble IKKE "svart" ombord! Paxen kom aldri ombord engang... De ble IKKE transportert 3 ganger til CDG, men 2 (hvilket forsåvidt er ille nok, men her blir historien kjapt gjort enda værre skjønner jeg....). BVA stenger kl 23.15, og det ble derfor ikke mulig å fikse feilen den kvelden (måtte ha ny duppedings fra Oslo). Ikke 150 sengeplasser å oppdrive i en liten by som Beuvais - derfor buss til CDG. Det kan sies masse ting om denne flyvningen, men jeg orker ikke akkurat nå - har akkurat kommet hjem, etter å hatt på samme klær i 3 dager (vi skulle jo bare ha en dagslinge - ingen overnatting, og hadde sant og si ikke noe skift med...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var ikke kritisk ment, og om du tok det slik er det bare å beklage. Lyttet bare til de reisende som var heldige å komme med Norwegians flight og de fortalte at de hadde gjort 3 forsøk på de forskjellige flyplassene for å komme med en flight hjem, men jeg legger med selvfølgelig paddeflat for dine fakta.
Poenget var vel heller å vise en sjelden fugl på akkurat denne flyplassen! ![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Neida, jeg tok det ikke som noen kritikk ![]() Forøvrig en flyvning jeg vil huske resten av min karriere i lufta! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grrr, de som hyler mest burde sendes hjem sist.
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Hvem var det som fløy på denne turen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når kom BRQ seg hjem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Nå har jeg fått hvilt, pusset tenner og skiftet klær etter den langdryge "dagslingen", så nå drar jeg på seilferie. God sommer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Umiddelbart ville jeg sagt at feilen var "Paris Beauvais". Dette er en "Bruselles Charleroi" eller "Copenhagen Sturup" eller hva det er MOL kaller dem...
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Min nevø og søster var blandt de som fikk "mast" seg til en retur med Norwegian, kan ikke akkurat si at de var fornøyd med avslutningen på Paris turen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg kan tenke meg Norwegian tok seg godt betalt av SAS Braathens for de ledige setene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da fikk vi i hvertfall bekreftet at verden er liten ..
Her har vi en som så flyet i Paris, en som jobbet på flyet og en som har en søster som var passasjer .. He-he. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ja IKKE sant når den billigste billett for SAS ligger på 7061kr EN vei mens Norwegians ligger på 1718,- nok!!!!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor dro flyselskapet Norwegian bort fra flyplassen Paris Beauvais | Tarzan | Småprat | 7 | 21-06-2015 13:10 |
Finn en feil | Fnate | Småprat | 26 | 03-09-2013 19:12 |
Finn en feil ! | LN-MOW | Register- og ATC-Forum | 1 | 05-03-2013 23:02 |
Finn en feil | hmm273 | Bilder & foto | 9 | 09-12-2008 20:38 |
Finn én feil - | Falcon | Flyforum | 4 | 20-03-2005 07:19 |