![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morn! Taxi til flyplassen om 30 min, og SK2302 ned til OSL. Videre til Tromsø etterpå. Helgen skal tilbringes på UKM Troms sin fylkesmønstring på Finnøya.
Gleder meg! Ha en flott dag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen alle sammen. Fridagen min skal brukes godt! sitter i skrivende stund med klærne på og er klar til avreise til Osl for en hel dags spotting!
Ha en fortsatt fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra det helt østre Russland. Her er det et strålende vårvær, og dagen går mot slutten. Mye styr her for tiden, men det er egentlig en god ting. Denne helgen skal det jobbes 20 timer, så det er lite fridager foreløpig. Fortsatt tre uker igjen før det er retur til Norge, så ingen grunn til å slappe av her ennå!
Ha en fin fredag, og en fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da ble det ikke en tidlig avgang i dag nei. Fruen er syk og unger er syke, så da er det en forsinket avgang i dag gitt med mellomlanding i barnehagen. Ha en bedre og sykdomsfri dag folkens. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Solen skinner og jeg er snart ferdigpakket. Halv dag på jobben før det blir SK874 til ARN. Blir å late som jeg er student i Øst Europa i helgen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
TGIF! Trondheim har strålande sol, så no er det klart for helg! Bare ein arbeidsdag unna
![]() ![]() ![]() Men no er det å få ordna med dataoverføringar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Solen skiner och jag tror att det kan bli en relativt "blöt" helg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra hovedstaden hvor man tar datt på siste arbeidsdag denne uken. Skal prøve å snylte på sas.no etterpå for å sjekke inn på morgendagens LH-flight til FRA. Ha en fin fredag alle sammen!
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag er godt igang. Det blir en arbeidsdag preget av oppsummering av aktiviteter siste kvartal. Planlegging av aktiviteter frem til sommerferien skal gjøres og deretter blir det helg. Helgen skal utelukkes brukes sammen med familiens medlemmer på forskjellig vis. Ha en fortsatt fin dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredags morgen fra Oslo.
I dag er det dag 2 av regnskapsforståelse for advokater... Hurra! Hele gårsdagen gikk med til balanse, i dag er det oppgaver og diskusjon. Dette bekrfter bare at jeg har valgt riktig gren; jus, ikke økonomi. Sidevirkningen av at arb.giver sender oss hit er at det tårner seg opp med gjøremål på kontoret.... som må tas i helgen! Kvelden byr på middag og fredagspils med gutta, uvisst hvilken restauant foeløpig. Ha en fin helg!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, god morgen! Da småpakker man før morgendagens LH-tur til BCN. Jeg er nok imildertid prisgitt at en kollega kommer seg fra BKK til CPH i natt. Og at flyet går etc. Værmeldingene lover sånn lit over middels av det man håpte på. Så det kan bli bra. Men først en kveldsvakt. Og så må jeg huske å sjekke inn på SAS.no, ja. God fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
Som zico77 sier - strååålende sol ![]() ![]() Idag bli det pils og pøls,som gresskar ikveld er det fritt fram ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nok en strålende dag her på palmekysten! Mangler nok en rundt 20 grader før det er behagelig vil jeg tro, men ett av to er jo ikke så værst!
Her blir det dobbel jobbing i dag før jeg gleder meg til å sove ut i morgen! Så får vi se hva helgen skal bringe videre! Snart er det 17. mai også! Det er jo derfor jeg drikker! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Gurk, urk, forsovet meg i dag gitt.... Jaja, sovehjertet mitt er det ingen ting galt i, og jeg har kun "forsovet" meg til egne obligasjoner om å lese.
Får røske kroppen ut av den alt for behagelige sengen, synes å skimte sol og blå himmel bak persiennene. Blir vel fjelltur på Kvaløya litt senere i dag med det været ![]() Holberg - hvorfor har sånne mønstringer alltid møter på den ytterste drittøya i hver kommune/fylke? Gjør de sport i å legge det så avsidesliggende som mulig? Så vidt jeg klarer å plassere Finnøya i hodet mitt, og jeg vil klassifisere meg som relativt lommekjent rundt Kvaløya! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Haha, nei ikke vet jeg. Tanken er vel at man skal se distriktene. Sitter forresten på Nerstranda senteret nu. Flott vært i Tromsø idag!
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kanskje ikke strålende sol på Nærsnes, men lyst og trivelig allikevel!
Egg og bacon er inntatt og det skal vaskes noe tøy slik at det er klart til Italia-turen på søndag. Reiser opp til Brandbu i morgen og overnatter der. Sparer nesten to timer på det. Dronningen disker opp med middag, men på søndag kan vi velge mellom Ristorante San Salvatore, eller Il Grifone, eller Pace, eller La Speranzina, eller San Stefano, eller på Tommy 777 sin favoritt: Il Risorgimento. Decisions, decisions! ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Idag slippes russen løs i Arendal by! Digger at vi skal bruke de 4 ukene før eksamen, på fest og fanteri. Vi feirer visstnok at vi er ferdige med 13 års skolegang, enda det viktigste gjenstår. Forstå det den som kan.
Akkurat kommet hjem fra min siste tentamen, og i kveld blir det relativt fuktig, kjenner jeg mine medruss riktig! Ha en fin helg - snakkes til mandag! ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror ikke det blir så ille i BCN heller, kaptein! Fikk tipset om at denne var omtalt i Scanorama:
http://www.restaurantembat.es/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Har vært på Los Caracoles....fantastisk restaurant. Virkelig verdt å besøke. Her skal man være mange og drikke mye vin...... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredags morgen | mikro | Flyforum | 17 | 27-08-2011 02:04 |
God Fredags morgen | LCH78 | Flyforum | 21 | 07-11-2008 22:07 |
God fredags morgen | Someone | Flyforum | 29 | 04-05-2008 13:16 |