![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kilde: http://www.usaviation.com/forums/index.php?s=62bfea565585384493d3de9efcdd2d74&a ct=Attach&type=post&id=2991
http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/2183383/
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er der nogen fra US Airways som her bekræftet dette? Grunden til at jeg spørger er at dette livery meget minder om dem som et lille hollandsk (eller er det belgisk) designfirma har lavet udkast til for mange selskaber. Jeg kan ikke huske navnet, men har set et utal af design forslag fra dette firma. De har også solgt nogle som bruges allerede idag, bl.a. VLM hvis jeg ikke husker fejl. Hvad jeg mener er at dette nemt kunne være endnu et af dette firmas forslag som nogle har samlet op og begyndt et rygte omkring. Men det er på den anden side også muligt at der er rigtigt, specielt nu med fusionen mellem US Airways og American West.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kjenner en som flyr for dem. Sender han e-mail nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde passet med nytt livery etter sammenslåingen, men det lukter litt Lila Design av den, så jeg er ikke overbevist....
Sjekk dette forslaget til KLM-livery fra Lila - det ligner jo litt, eller? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Tja, idéen er jo ikke akkurat banebrytende, så det behøver ikke være Lilas skisse. Renderingen er dessuten mye dårligere enn KLM-skissen; ser ut som noe laget for flightsim. Tror dessuten den Airbusen kommer til å se fryktelig ut med den sinnsykt brede røde stripen i nesa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror vel ikke leelsen i US prioriterer nytt design nå...(..selv om jeg liker forslaget som tar med seg det beste fra AmWest og US!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ifølge min kontakt på flight deck, så har de ikke hørt om noen planer om å endre livery. Men han syntes det var et fint forslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Austrian med nytt fargeskjema | Someone | Flyforum | 17 | 12-01-2016 00:03 |
Etihad med nytt fargeskjema | Trdfly | Flyforum | 19 | 07-09-2015 18:58 |
Air New Zealand med nytt fargeskjema | Someone | Flyforum | 9 | 11-06-2013 16:43 |
AeroSvit med nytt fargeskjema | Someone | Flyforum | 19 | 25-03-2011 10:30 |
Aer Arann med nytt fargeskjema -nesten en logojet-... | SK917 | Flyforum | 1 | 09-07-2007 12:28 |