![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da har jeg sjekket inn på morgendagens flyvning til Amsterdam. Enn så lenge har jeg overvunnet asken og fått dispensasjon fra et flyforbud (vi har mange ansatte som er strandet rundt omkring i verden) i konsernet. Har fått "haik" med RCCL hjem på søndag om flyene ikke flyr på grunn av alskens aske i luften...så da er jeg garantert hjemme innen tirsdag - nesten slik at man kunne ønske seg den alternative returen...
More 2 follow |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Han en topp tur... Flott årstid. Har du tenkt på Keukenhof ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Keukenhof? Hadde egentlig avskrevet debnen turen - så nå må det tenkes på nytt. Skal innom flyblader/modeller butikken på AMS - møte en veldig god venn jeg ikke har sett på 7 år - pluss være sammen med kunder. Men noe fritid skal det da også bli...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er noen av det mest fantastiske på kloden for oss som liker blomster og kun om våren..
Parade den 24... http://www.keukenhof.nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da tror jeg det inngår i det "planlagte" programmet...man kan aldri få nok tulipaner!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser fram til fortsettelsen. Skulle du reise med 6.30-avgangen til KLM så ser jeg at den er innstilt...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Oslo Taxi var 5 min tidlig - men Flytoget er hindret av aske i skinnegangen og kjører kun 20 minutters rute fra Oslo S. Håper SAS ikke har innstilt sin avgang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Flott levert Someone. Krysser fingre her jeg sittEr med en kaffe på Flytoget...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LN-RPF ser det ut til å bli, god tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gjennom sikkerhetskontrollen - ingen kø ved sjekk inn.
Ny gate som vel betyr ny maskin og en liten forsinkelse. Ny avgang 08:35 - men det er da ingen ting i disse asketider... Last edited by EB; 22-04-2010 at 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Frem og tilbake... Samme gate og samme fly - 10 minutter sene i lufta og 5 minutter før rutetid i AMS. Bra belegg og hyggelig service fra 3 voksne damer ombord. Nå tid for flymodeller...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen flymodeller du er på jakt etter... ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
He he...
Ble ingen flymoddeler...synes ikke utvalget var så frekt. Men alt som hadde med ordentlig fly var veldig bra. Ble kun 10 minutters forsinkelse og vi landet 5 minutter før rutetid. Kjøpte kaffe, Ramløsa og en sandwich ombord - og de var flinke til å komme rundt med "påfyll" på kaffen. Landet på en av de nærmeste banene - så fra vi landet til jeg satt på toget tok det ikke mer enn 30 minutter - inkludert en tur innom flyblader/modeller butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med Rudolf i luften og DSB på bakken for å se norges beste iskrigere i klovnebukser. | Norge Rundt På 14 Dager | TripReports | 0 | 20-11-2015 10:42 |
Avstander i luften og på bakken (var: nye forslag til rettigheter for passasjerer) | IL-2 | Småprat | 5 | 24-04-2013 12:22 |
Kristiansand - Amsterdam - Detroit - New York - Amsterdam - Stavanger | Flybird | TripReports | 9 | 28-02-2010 21:53 |
Litt OT, men deler fra luften allikevel | LN-KGL | Flyforum | 0 | 13-06-2006 10:58 |