![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Begynner å bli ganske frustrert nå.
Jeg hadde en tur booket med LH til NRT for et par dager siden som ble kansellert. Etter å tilbrakt evigheter på tlf. for å booke om reisen til en annen dag, fikk jeg endret billetten til slutten av mai måned. Men det ble en ny og høyere pris. Jeg fikk beskjed om at de skulle kontakte meg med en price-quote. Av en eller annen grunn gjorde de dette via mail med beskjed om å ringe dem. Dette gjorde jeg, og etter å ha sittet i godt over en time kom jeg gjennom på tilf. Damen forsikret meg om at alt var i orden og billetten ville bli sendt via mail. Etter å ha sjekket på Check my trip flere ganger var billetten enda ikke oppdatert i dag, så jeg ringte igjen i dag (satt kun i kø i 45 minutter denne gang). Damen sa at "ja, hun så at billetten ikke var issued, men dette skulle hun ordne. Når jeg sjekker på Check My Trip nå får jeg følgende besked: "Our records indicate that you have not issued a ticket for this booking. Please contact your travel agent to issue the ticket. Otherwise your booking will be invalid and will automatically be cancelled without further notice." Hva skal til for å få billetten oppdatert? Begynner å bli rimelig lei, og synes igrunnen ikke det er akseptabelt at man må ringe så mange ganger til skyhøy takst for å få noe så enkelt ordnet. Hvor lang tid tar det før billetten blir kansellert? Jeg legger også merke til at ekstra-beløpet enda ikke er trukket fra kredittkortet mitt. ![]() Last edited by Øivind; 19-04-2010 at 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har beløpet blitt trukket fra kortet?
Hvis ikke bør du ringe dem. Dersom billetten har økt i pris blir den ikke gyldig før beløpet er betalt, og du kan risikere at den slettes. Men litt rart at de ikke har kontaktet deg ang. dette. Det er sikkert mye å gjøre for de på callsentrene i disse dager så man bør antagelig passe ekstra nøye på selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Higher than the whole original ticket? | Sundet81 | Reiseforum | 3 | 18-11-2014 23:36 |
Endre Companion ticket | VirreVapp | Reiseforum | 3 | 04-06-2014 16:59 |
Qatar e-ticket? | OEH | Reiseforum | 14 | 20-03-2014 14:37 |
Electronic Ticket SAS | FlightFrog | Reiseforum | 2 | 23-01-2010 17:53 |
WIAS og e-ticket | Trent600 | Reiseforum | 1 | 26-09-2009 01:04 |