Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-06-2005, 14:02   #1
Trety
ScanFlyer Rusty

Trety's Avatar

Default God tirsdag ettermiddag

Siden EB ikke har hatt anledning til å starte tråden, tar jeg meg friheten.

Solen skinner innimellom, men sommeren virker det som har kommet allikevel. Jeg må nok ta konsekvensen av Ikeaturen i går og skru sammen møbler i dag også... I kampens hete er jeg nesten sikker på at jeg så CK også, uten at jeg egentlig forstod det før han var borte igjen. :
Old 21-06-2005, 14:47   #2
Thomas
ScanFlyer Rusty

Default Re: God tirsdag ettermiddag

Ja, og her på det lave Østland begynner vi faktisk og se gløtt av blå himmel etter en heller varm/tåkete/klam/lommer formiddag..

Selv har jeg sammen med ett par lokalaviser, naboer, ordførere og MESTA vært med på å stenge vei.. (Undertegnede som fotograf )

Riksvei 2 utbedres fra Kløfta til Kongsvinger som 4 felts motorvei (80km/t) og den (nå) gamle riksvei2 som har ført til passering av 10000 biler daglig forbi vårt hus.. er CLOSED, LUKKET! En ny og bedre midlertig vei er åpnet..

Spenstig ordfører vi har her i Ullensaker.. tok sats å hoppa oppå høyballen!

Midlertidig vei sett Sørvestover

Og Nordøstover..
Old 21-06-2005, 15:09   #3
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

God tisdag ifraan Monaco. Det aer skraemmande varmt just nu. Meteo France rapporterar 32 grader i Monaco men enligt Nice Cote d'Azurs flygplats aer det bara 28. Ser inte fram emot examensveckan till vilken det har utlovats 35-36 grader. Lite drygt tvaa veckor kvar innan kursen saetts mot Kina. laengar som ett barn.

Savipix is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2005, 15:12   #4
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

Quote:
Originally posted by Trety
Siden EB ikke har hatt anledning til å starte tråden, tar jeg meg friheten.

Solen skinner innimellom, men sommeren virker det som har kommet allikevel. Jeg må nok ta konsekvensen av Ikeaturen i går og skru sammen møbler i dag også... I kampens hete er jeg nesten sikker på at jeg så CK også, uten at jeg egentlig forstod det før han var borte igjen. :
Hva? Og så ga du deg ikke til kjenne?? Jeg måtte innom IKEA i går for å kjøpe parasoll, barnesikring til skuffer og skap, trappegrind, boks til lagring av in-flight magasiner (vanntett, så den kan ligge i ute-boden) og litt annet småtterier (det blir fort noen hundrelapper uansett)

God ettermiddag forresten - nå logger jeg av og drar hjem til salaten! Del 2 av Paris 2005 blir påbegynt i kveld, så får vi se hvor langt jeg kommer i dag og eventuelt i morgen. Stay tuned!

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2005, 16:08   #5
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Da var endelig sommeren kommet til SEA ogsaa! Gaarsdagen var straalende med 27-28 grader og dagen i dag ser likedan ut. Dagen skal brukes til aa pakke minstemann som i kveld forlater Bainbridge Island for godt for aa tilbringe sommeren hos besteforeldre i SC. Der blir han inntil vi flytter inn i nytt hus i ATL, forhaapendtlig rundt 1. august.

Foerste runde med hussalg gikk %$^&$&, saa naa er vi igang paa nytt. Forhaapendtligvis gaar det fort .. det er et hett marked her, saa det er haap.

I morgen tidlig er jeg i ATL -- to dager med husjakt og i tillegg skal jeg legge inn litt aksjer hos SITA.

Og siden vi snakker om IKEA - 29. juni aapner IKEA i Atlanta. Snakk om timing!!!

Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 21-06-2005, 17:27   #6
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Hjemme igjen fra et Gøteborg som hadde mye varme, mye chablis og mye god mat i går - mye shopping i dag... Nå er det snart hvitvin på terrassen...
EB is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2005, 08:22   #7
Trety
ScanFlyer Rusty

Trety's Avatar

Quote:
Originally posted by CK
Hva? Og så ga du deg ikke til kjenne??
Oppdaget ikke at det var deg før du forsvant i mylderet igjen. Litt treg i oppfattelsen der og da dessverre.

Posting Rules