![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Siden EB ikke har hatt anledning til å starte tråden, tar jeg meg friheten.
![]() Solen skinner innimellom, men sommeren virker det som har kommet allikevel. Jeg må nok ta konsekvensen av Ikeaturen i går og skru sammen møbler i dag også... I kampens hete er jeg nesten sikker på at jeg så CK også, uten at jeg egentlig forstod det før han var borte igjen. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, og her på det lave Østland begynner vi faktisk og se gløtt av blå himmel etter en heller varm/tåkete/klam/lommer formiddag..
Selv har jeg sammen med ett par lokalaviser, naboer, ordførere og MESTA vært med på å stenge vei.. (Undertegnede som fotograf ![]() Riksvei 2 utbedres fra Kløfta til Kongsvinger som 4 felts motorvei (80km/t) og den (nå) gamle riksvei2 som har ført til passering av 10000 biler daglig forbi vårt hus.. er CLOSED, LUKKET! En ny og bedre midlertig vei er åpnet.. ![]() Spenstig ordfører vi har her i Ullensaker.. tok sats å hoppa oppå høyballen! ![]() ![]() Midlertidig vei sett Sørvestover ![]() Og Nordøstover..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tisdag ifraan Monaco. Det aer skraemmande varmt just nu. Meteo France rapporterar 32 grader i Monaco men enligt Nice Cote d'Azurs flygplats aer det bara 28. Ser inte fram emot examensveckan till vilken det har utlovats 35-36 grader. Lite drygt tvaa veckor kvar innan kursen saetts mot Kina. laengar som ett barn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God ettermiddag forresten - nå logger jeg av og drar hjem til salaten! Del 2 av Paris 2005 blir påbegynt i kveld, så får vi se hvor langt jeg kommer i dag og eventuelt i morgen. Stay tuned! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var endelig sommeren kommet til SEA ogsaa! Gaarsdagen var straalende med 27-28 grader og dagen i dag ser likedan ut. Dagen skal brukes til aa pakke minstemann som i kveld forlater Bainbridge Island for godt for aa tilbringe sommeren hos besteforeldre i SC. Der blir han inntil vi flytter inn i nytt hus i ATL, forhaapendtlig rundt 1. august.
Foerste runde med hussalg gikk %$^&$&, saa naa er vi igang paa nytt. Forhaapendtligvis gaar det fort .. det er et hett marked her, saa det er haap. I morgen tidlig er jeg i ATL -- to dager med husjakt og i tillegg skal jeg legge inn litt aksjer hos SITA. Og siden vi snakker om IKEA - 29. juni aapner IKEA i Atlanta. Snakk om timing!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hjemme igjen fra et Gøteborg som hadde mye varme, mye chablis og mye god mat i går - mye shopping i dag... Nå er det snart hvitvin på terrassen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL tirsdag ettermiddag - med Turkish A340! | Even92LN | Bilder & foto | 11 | 14-07-2011 23:33 |
TIrsdag ettermiddag, OSL | AndersE | Bilder & foto | 4 | 29-09-2009 22:26 |
BGO tirsdag ettermiddag | G-COLE | Flyforum | 22 | 19-04-2007 09:27 |
God ettermiddag.. | Thomas | Flyforum | 7 | 29-09-2006 15:54 |
God ettermiddag! | OSL Inside | Flyforum | 0 | 05-02-2005 13:28 |