![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har meget gode venner i Bremen jeg skal besøke, og lurte i den anledning på om noen av dere har vært på flyplassen der, og hvordan mulighetene til fotografering er... Jeg kjører jo nødvendigvis gjennom Hamburg til Bremen, og derfor har jeg gode muligheter til å nå begge byers flyplasser (og kanskje Airbus`s). Disse to flyplasser er vel kanskje ikke dem hvor en ser mest store maskiner, men det er jo også litt kjekt å få annet på brikken enn SAS og Norw. Og fra Bremen er det jo ikke så mange timene i bil til Amsterdam heller, så man vet aldri - kanskje kursen settes også der.
Eller kan jeg på det absolutt varmeste anbefale Bremen et besøk til dem som ikke måtte ha vært der enda. Det er en meget flott by! Arkitektonisk, visuelt og kulturelt - her er det bare å smile, for etter min mening er dette en av de fineste storbyer (er vel Oslo-størrelse) jeg kan tenke meg... på forhånd tusen takk for tips... hei å hå H
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har vært i Montenegro? | LN-RTP | Reiseforum | 14 | 18-10-2016 17:12 |
Noen fra forumet som har vært i Sopot, Polen? | Speedman | Reiseforum | 12 | 02-09-2013 09:22 |
Noen som har vært på Flesland i dag? (23/8/13) | Utflyttet | Bilder & foto | 4 | 23-08-2013 20:36 |
Gili Islands - Noen som har vært der? | Trent600 | Reiseforum | 5 | 14-06-2012 23:14 |
London City spotting, noen som har vært der ? | TigerBlack | Flyforum | 5 | 08-04-2008 10:36 |