![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette står å lese i nettutgaven til VG.
Quote:
KILDE: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=595843
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dessverre ikke mye som tyder på at Indonesia får orden på sin høye ulykkesfrekvens.
Noen som vet om Indonesiske selskap får fly til Europa ennå? Hovedproblemet der i landet er vel at de ikke har en godt nok fungerende tilsynsmyndighet for sin luftfart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ser ut som flyet har fått skikkelig juling. Får håpe at det går bra med de som ble skadet. Dessverre, som du sier Farmer, fungerer nok ikke luftfartstilsynet i Indonesia godt nok. Men la oss i ikke spekulere før havarikommisjonen har kommet frem til sin konklusjon.
Garuda gjenopptar flyvninger til AMS 1. juni... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ett av de to ruteflyselskapene som ikke står på svartelista er Garuda Indonesia, og jeg mener jeg så en reklameplakat på Jakarta flyplass for at Garuda skulle åpne en rute til Amsterdam om ikke lenge. Ellers så må jeg innrømme at jeg ikke følte meg veldig nervøs når jeg fløy i Indonesia, ettersom selskapene vi fløy med (inkludert to selskaper på den berømmelige lista) brukte nesten flunk nye fly. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://www.garudaindonesia.co.uk/new...flight-timings |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Har man tenkt å forflytte seg i Indonesia, er sjansen for å havne i en ulykke (fremdeles) langt mindre i et fly enn om man kaster seg inn i en taxi downtown Jakarta.
Last edited by Nick Figaretto; 16-04-2010 at 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, akkurat den tanken tenkte jeg også flere ganger mens vi var på turen. Var ikke like fornøyd med alle forbikjøringene som buss-sjåføren gjennomførte. Men det går jo som oftest bra, selv for de gærne mobedistene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Indonesia med maks aldersgrense på fly | Trdfly | Flyforum | 2 | 10-11-2015 14:35 |
Fly savnet i Indonesia | FlightDeck | Flyforum | 13 | 16-08-2015 21:14 |
Fly av rullbanen i Indonesia | Tertit54 | Flyforum | 9 | 16-06-2009 21:56 |
Fly savnet i Indonesia | zico77 | Flyforum | 0 | 27-06-2008 07:13 |
Indonesia fobyr fly eldre enn 35 år | Trety | Flyforum | 0 | 23-06-2005 12:17 |