![]() |
|
![]() |
#1 |
Legal Eagle
Join Date: Feb 2010
Location: Oslo
Posts: 1,560
|
![]()
Er det noen her som vet når det er en sikkerhetslanding og når det er en nødlanding?
Og da mener jeg om det finnes offisielle kriterier for når det ene eller det andre begrepet skal brukes. Og i hvilke tilfeller bruker man begrepene offisielt? I rapporter osv.? Grunnen til at jeg spør, er at det stadig diskuteres på dette forumet, men på meg virker disse diskusjonene å være basert på følelser. Jeg er altså ikke interessert i (i denne tråden) hva passasjerer, pressen, piloter eller forummedlemmer føler er det enen eller det andre, men om det finnes offisielle kriterier, hvor disse ev. finnes og hva de egentlig brukes til. Gjerne med eksempler. Kjør debatt ![]() Last edited by RWY 24; 04-04-2010 at 01:57. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny sikkerhetslanding for Qantas! | C130 | Flyforum | 22 | 17-11-2010 20:18 |
sikkerhetslanding pa rygge? | LN-KMS | Flyforum | 5 | 26-05-2010 18:29 |
Sikkerhetslanding på gardermoen | rampen | Flyforum | 5 | 07-06-2008 14:02 |
Sikkerhetslanding Nice 22.11.07 | svetho | Flyforum | 17 | 26-11-2007 21:12 |
Sikkerhetslanding i HAU | CK | Flyforum | 0 | 26-02-2007 09:11 |