![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hallo er flunkende ny på forumet,og det jeg lurer på er Paris air show.
Har tenkt meg dit på fredag 17 og med retur samme dag på kvelden.Er det noe problem og kjøpe billett på messeområdet? Reiser alene. Flere som skal på fredag? reiser med første SAS maskin så hvis det er flere som skal reise alene går det jo an og treffes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Inga problem att koepa biljetter paa plats
http://www.paris-air-show.com foer mer info |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var der i går. Fint show, men det er enorme bilkøer til og fra plassen. Du kan heller ikke regne med å oppdrive taxi mot slutten av stevnedagen. Mitt forslag - om du har mulighet - er å dra ned kvelden i forveien og være på plass ved gaten en time til halvannen time før åpning, for å slippe bilkøene. Det samme gjelder når du skal tilbake. Ha en plan så du slipper å få amputert showet i begge ender. Én dag gir deg såvidt tid til utvendig utstilling og det du ønsker å se av oppvisningen. Få ihverfall med deg F-18E/F, Flanker, A380, A340-600 og ikke minst vanndroppet fra DC-10'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Planen var og ta shuttlebuss fra CDG flyplass som går vert 45 minutt til stevneplassen og siste fly som går hjem ca kl 20 00 Håper dette går greit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Shuttlebussen fungerer greit, men går ikke så ofte. Jeg var på Le Bourget i går, og da tok jeg toget (RER) til Le Bourget-stasjon [€6,60] og så shuttlebussen fra stasjonen til LBG [€5 tur/retur]. På vei hjem, orket jeg ikke styre med toget, så da tok jeg direktebussen til CDG som kostet €10 én vei. Det er ufattelig mye trafikk, så toget var faktisk det mest behagelige. Kommer du med AF går toget fra kjelleren i T2, men kommer du som jeg med SAS Braathens må du ta en gratis shuttlebuss til togstasjonen fra T1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde jeg visst jeg skulle ha fri fra skolen hele denne uka skulle jeg jammen meg ha tatt meg en tur jeg også, men nå er det vel litt for sent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Hilsen Ståle |
|
![]() |
![]() |