Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-06-2005, 13:59   #1
urqell
Newcomer

Default Paris air show ..... billetter?

Hallo er flunkende ny på forumet,og det jeg lurer på er Paris air show.
Har tenkt meg dit på fredag 17 og med retur samme dag på kvelden.Er det noe problem og kjøpe billett på messeområdet?
Reiser alene. Flere som skal på fredag? reiser med første SAS maskin så hvis det er flere som skal reise alene går det jo an og treffes
urqell is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2005, 14:19   #2
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Default Re: Paris air show ..... billetter?

Inga problem att koepa biljetter paa plats

http://www.paris-air-show.com foer mer info

Savipix is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2005, 17:38   #3
Jumper
ScanFlyer Blue

Var der i går. Fint show, men det er enorme bilkøer til og fra plassen. Du kan heller ikke regne med å oppdrive taxi mot slutten av stevnedagen. Mitt forslag - om du har mulighet - er å dra ned kvelden i forveien og være på plass ved gaten en time til halvannen time før åpning, for å slippe bilkøene. Det samme gjelder når du skal tilbake. Ha en plan så du slipper å få amputert showet i begge ender. Én dag gir deg såvidt tid til utvendig utstilling og det du ønsker å se av oppvisningen. Få ihverfall med deg F-18E/F, Flanker, A380, A340-600 og ikke minst vanndroppet fra DC-10'en.
Jumper is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2005, 18:25   #4
urqell
Newcomer

Planen var og ta shuttlebuss fra CDG flyplass som går vert 45 minutt til stevneplassen og siste fly som går hjem ca kl 20 00 Håper dette går greit
Old 15-06-2005, 10:09   #5
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

Shuttlebussen fungerer greit, men går ikke så ofte. Jeg var på Le Bourget i går, og da tok jeg toget (RER) til Le Bourget-stasjon [€6,60] og så shuttlebussen fra stasjonen til LBG [€5 tur/retur]. På vei hjem, orket jeg ikke styre med toget, så da tok jeg direktebussen til CDG som kostet €10 én vei. Det er ufattelig mye trafikk, så toget var faktisk det mest behagelige. Kommer du med AF går toget fra kjelleren i T2, men kommer du som jeg med SAS Braathens må du ta en gratis shuttlebuss til togstasjonen fra T1.

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2005, 10:13   #6
Exiz
ScanFlyer Silver

Exiz's Avatar

Hadde jeg visst jeg skulle ha fri fra skolen hele denne uka skulle jeg jammen meg ha tatt meg en tur jeg også, men nå er det vel litt for sent.
Exiz is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2005, 18:15   #7
urqell
Newcomer

Quote:
Originally posted by CK
Shuttlebussen fungerer greit, men går ikke så ofte. Jeg var på Le Bourget i går, og da tok jeg toget (RER) til Le Bourget-stasjon [€6,60] og så shuttlebussen fra stasjonen til LBG [€5 tur/retur]. På vei hjem, orket jeg ikke styre med toget, så da tok jeg direktebussen til CDG som kostet €10 én vei. Det er ufattelig mye trafikk, så toget var faktisk det mest behagelige. Kommer du med AF går toget fra kjelleren i T2, men kommer du som jeg med SAS Braathens må du ta en gratis shuttlebuss til togstasjonen fra T1.
Hallo brukte du lang tid fra du landet til du var på messeområdet ,og tok det lang tid tilbake?
Hilsen Ståle
Reply

Posting Rules