![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg skal reise EVE-OSL-FRA-PHL-MAN-OSL-EVE. Billettene er bestilt av en oppdragsgiver hos et amerikansk reisebyrå. EVE-OSL-FRA og MAN-OSL-EVE er på SK, FRA-PHL-MAN er på US Airways. Jeg har fått oppgitt en bookingreferanse på seks bokstaver og sifre, den begynner på FLxxxx.
Denne bookingreferansen kan brukes for oppslag på US Airways nettsider, men der får jeg ikke opp strekningen EVE-OSL. Jeg har ringt SAS, der har de meg på plass i passasjerlisten på EVE-OSL, men med en bookingreferanse med fem tegn. Men ingen av disse kodene gir tilslag i checkmytrip.com, vituallythere.com eller viewtrip.com. Hvorfor ikke? Skulle gjerne brukt checkmytrip.com for å legge bookingen inn i Outlook'en min. Og hvilken av referansene skal jeg bruke ved innsjekk på web? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mulig at billettene kan være booket gjennom Travelport. Sjekk om du får opp reisen på www.mytripandmore.com.
EDIT: Ser du har sjekket viewtrip.com.... Last edited by LN-AØR; 20-03-2010 at 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Dette er en ganske vanlig problemstilling, og det er ikke noe å gjøre med det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Med mindre reisebyrået bruker noe internt system for å gi ut referanser skal både referansen med 5 og 6 tegn fungere hos SAS (web/automat).
SAS sine resaid bestillinger kan du få opp her, men det er kanskje ikke så mye til hjelp https://ibp2.scandinavian.net/ibp/pl...lng=no&id=1101
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Så nå har jeg litt å velge i ved innsjekk ![]() Ser at US Airways tillater 1x23 kg i økonomi, men mulighet for å kjøpe 1 ekstra bag for US$50/55 (online/flyplass) og en tredje bag for US$100. Dessuten 18 kg carryon. Jeg forstår det slik at piece-konseptet gjelder gjennomgående slik at jeg også kan ha med 23 kg på SK-leggene. Men hva med carryon og extra bags? Hvis jeg sjekker inn på nett og betaler for en ekstra bag der, kan jeg uten videre få den sjekket inn på EVE uten å betale overvekt til SK? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestilling av 80 billetter - Gruppereise eller Charter? | LNv22 | Reiseforum | 8 | 18-06-2013 19:53 |
Demolition derby eller annet gøy å finne på i Florida? | Ståle | Reiseforum | 8 | 19-07-2012 08:53 |
Booking hos US vises ikke hos CheckMyTrip | Ståle | Reiseforum | 5 | 23-09-2011 13:43 |
Checkmytrip finner ikke booking | Brandal | Reiseforum | 5 | 10-11-2010 21:24 |
Noen som kan finne Reg? | enml | Flyforum | 1 | 12-06-2006 22:48 |