![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Tittelen sier vel alt, men om noen har en kreativ vei for å ordne 9.000 poeng med litt penger og et lite dagsverk innsats så tar jeg i mot tips.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ut via ARN til Europa 2 (eks. CDG) og retur i C vil gi deg passe dose poeng og burde vel være mulig på en dag, hvis man bare tenker SK. Evt BGO/SVG til OSL via LHR og tilbake.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 07-03-2010 at 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Det behøver ikke være på SK; bare det blir 9k SK-poeng av det.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Var bare så mye neklere å regne på SK-flighter enn de andre som har points pr miles. De gir vel sånn sett dårligere uttelling også? Bruke 60.000 kroner på EB Diners hvis det holder med Ekstrapoeng. Du skal vel ha noe mer isenkram?
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Ikke har jeg Diners og ikke hadde jeg planlagt å betale C-klasse.
![]() Men, jeg sitter og knåtter og jobber med noe som kansje kan bli en klassisk katastrofal omvei på hele saken, og grunnlag for en TR eller to. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det beste, i mine øyne er å hive deg på en LX-flight fra Oslo til somewhere in europe. Kjøp business saver. Billig og funker som en kule. Kjøpe senest i går en Biz Saver T/R OSL-ZRH-ATH for 4.500 NOK. Den gir 8.000 EB-points. Fløy med et slikt opplegg til GVA i forrige uke. Svupp 6.000 EB-points og kun 4.100 NOK. Sjekk destinasjone til Swiss og fly avgårde. Trur det er mulig å fly OSL-ZRH-AMS og back samme dag!
Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Er det poeng for bruk eller grunnpoeng du trenger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjøpe poeng? Da sparer du hvertfall tid, og du kan late som det er like morsomt som å fly på turistklasse en hel dag. Evt. kjøper tar du deg et pappkrus med kaffe/te mens du gjennomfører handelen.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Det jeg dog funderer på er at jeg har en åpen retur liggende her OSL-ZRH-NBO, og der nede skulle jeg har utrettet litt arbeide. Og fra NBO er det jo billige billetter med QR via DOH til BKK, og da slipper jeg samle poengene for å fly til BKK. Da er bare cluet at jeg står i BKK med nok poeng, uten billett og må gamble på å finne sete hjem. Da kan jeg jo kjøpe en Z-klasse derfra og hjem (og ned igjen), og så er vi like langt. -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om hvordan Syrian Arab Airlines fikk tak i A340 | LN-JON | Flyforum | 6 | 21-03-2020 14:29 |
Hvordan få tak i rett koffert? | Kjetil.L | Småprat | 9 | 24-07-2013 11:44 |
Hvordan skaffe 15.000 EB-poeng før august? | Utflyttet | Reiseforum | 23 | 12-05-2011 16:17 |
Hvordan får jeg enkelt tak i en WF modell | BU595 | Samlerhjørnet | 4 | 04-09-2010 13:49 |
Mangler 515 poeng til EBG! | xtend | Reiseforum | 7 | 24-02-2009 22:34 |