![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei !
Jeg og venninen sitter jeg igjen med to voucher på € 250,- hver seg etter at vi frivillig sto over en flight med Lufthansa, pga overbooking. Når vi mottok dem fikk vi beskjed om at vi kunne få godskrevet beløpet til kreditt kort. Vi rakk ikke innom noe service senter på veien videre, så jeg gjorde et kort forsøkt på Gardermoen. De sa at de ikke gjorde dette for LH, greit nok. Ble mer bekymret at vedkommende sa at hvis jeg gjorde det ville det koste meg halvparten av verdien. Noen som kan hjelp meg med hvordan vi best benytter meg av disse ? Når jeg mottok dem, var det sagt at jeg skulle på € 250,-, det ble ikke sagt at det var voucher før det opprinnelige flyet var gått, heller nevnt alternativer om kontanter. Alt ble ordnet ved gaten. Ønsker i prinsippet cash (kreditering), har ingen planger om å reise med Lufthansa i overskuelig framtid. Håper jeg får litt mer bakgrunn info her før jeg kontakter kundeservice. Er det Lufthansa kontor i Oslo sentrum jeg kan gå innom og få dette gjort ? På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdi av Eurobonuspoeng | eisa01 | Reiseforum | 10 | 05-11-2013 10:40 |
Collegegrad i Aviation - noen verdi i Norge? | anders320 | Flyforum | 4 | 16-10-2010 20:25 |
Verdi på samling??? | laurenz | Samlerhjørnet | 6 | 21-01-2008 10:41 |