![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg og samboeren skal til Antalya i slutten av mai, og vi reiser med Star Tour.
Vi flyr med TUIfly Nordic 737-800 begge veier. Jeg lurer på hvordan komforten er på disse flyene? Ser at de har 189 seter, så det er vel litt begrenset. Flytiden er på 4t og 15 min, så det er greit med litt komfort. Noen seter som er å anbefale? ...Dessverre ble det ikke Ving & Thomas Cook A333 denne gangen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har ikke fløyet disse siden studietiden, m.a.o en del år siden. Da var det skinnseter om bord og generelt høy sild-i-tønne faktor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
pr0
|
![]()
Du kan jo titte på dette panorama bildet på TUIflys egne sider (klikk 737-800): http://www.tuiflynordic.no/News.asp?...675C&levelID=1
Hvor ble bilettene booket fra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Generelt greit fly, men dårlig service. Spør man om et pledd, får man beskjed om at dette må bestilles på forhånd.. Har flydd endel med Star Tour til tyrkia, men blir skuffet gang på gang når det gjelder hotellstandarden. Derfor velger jeg Ving til Tyrkia, bedre hotell og service på reisemålet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Satser på at vi får sitte sammen, så jeg dropper å velge sete. Det høres ut som du har vært veldig uheldig med hotellene. Hvilke hotell brukte du? Husker ikke hotellet vi skal ligge på i farta, men det er et 3-stjernes-hotell. Så greit ut, ikke så viktig for oss å ha det aller beste hotellet, da man ikke skal tilbringe tiden her, men på stranden ol. ![]() Grunnen til at det ble Star Tour, er fordi en del av min familie også skal dit. Da måtte det bli dette hotellet, siden det ikke er så veldig langt unna dem. Hadde egentlig bestemt meg for Ving, da jeg hadde ønske om å teste ut A333'en til Thomas Cook. Satser på at det blir Ving neste gang. ![]() De er mer heldige som får reise med SunExpress 757 fra TOS. Er ganske lei å fly med B738, og særlig i sild-i-tønne config. Hehe. Last edited by Glenn; 02-03-2010 at 16:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Man må betale for å reservere sete på de fleste charterflyene nå om dagen. Har bodd på Mayflower, Blue Star Flower Garden, og Margarita Apart. Star Tour har veldig fine bilder av sine hoteller på sine nettsider, og jeg har ofte lurt på hvordan de har fått de så bra. Blue Star Flower garden f.eks ligger iflg Star Tour nær stranden..vel, 15 min gange er vel sannheten. Og på bildene ser hotellet veldig så fint ut, i virkeligheten med utsikt rett inn i andre bygninger osv.. Skal man ha noe av det beste i Tyrkia, anbefales på det varmeste; http://www.finn.no/finn/travel/theme...nkode=21071506
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
StarTour med sine B738-maskiner i TUIfly Nordic, er vel noe
av det trangeste man kan oppleve ut fra OSL ja (dog er samme selskap sine B757-maskiner, som innimellom også flyr ut fra OSL på sommeren - faktisk enda verre!) men trangt er det. På flyturer over tre timer, hadde jeg nektet å reise med disse maskinene - med mindre man booker enten sete på første rad, eller EMC-sete.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Huff.. Nå angrer jeg veldig på at jeg valgte Star Tour, siden de flyr denne ruten med TUI..
Over 4 timer flyreise, i en ganske så sikkert fullstappet flymaskin. Jeg får bare overleve. Kan se om jeg får laget en tripreport av dette. Får håpe vi ikke får problemer med maskinen på OSL, for å få tak i ny chartermaskin er jo ikke alltid så lett.. ![]() Last edited by Glenn; 05-03-2010 at 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hestekur for TUIFly Nordic | Tally-Ho | Flyforum | 24 | 04-10-2012 14:54 |
TUIfly Nordic | Tristar1011 | Reiseforum | 2 | 26-05-2011 10:36 |
Tuifly Nordic modeller | svgspotter | Samlerhjørnet | 6 | 22-08-2010 21:12 |
Tuifly nordic | svgspotter | Flyforum | 5 | 04-05-2010 21:21 |