![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oplevede idag i AAR forsinkelser på op til 101 minutter grundet afisning....
Ja, det var så ringe af Aarhus Lufthavn at vi ikke orkede af forklare til sidst. ... Sne og is sad lidt fast, javel...Når en lufthavn accepterer at kunne handle 7 fly på 90 minutter, så bør afisningsberedskabet vel også være derefter... I AAR er der bare en, ja rigtigt, en afiser bil... Vores en CPH flight fik 101 minutters delay...75 psgr mistede conx i CPH.. Fly og besætning skulle til FRA...og her mistede omkring 100 deres conx ud i den store verden....kan nok regne med at der skal udbetales kompensation for sen ankomst...flere af dem der skulle fortsætte til USA fra Fra kan først komme videre imorgen....det har været det i i Jylland kalder rigtigt træls...eller på et andet sprog helvedes morgen Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Danmark, har som de fleste andre land i området, hatt relativt milde vintre de siste ti-årene. Så får man en riktig kald og "god", gammeldags vinter, og så er man ikke forberedt.
Kom selv ned til BLL (fra OSL) i dag med Cimber. Og de var selvfølgelig godt forsinket p.g.a deicing ut fra BLL. (min 3. tur med Cimber, og min 3. forsinkelse med de..!) Egentlig ganske imponerende at man nordpå i Norge (f.eks i min hjemby Tromsø), kan holde så høy regularitet, med de værforhold de har (9 måneder vinter og 3 måneder dårlig skiføre..). Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Forsinkelser på OSL i dag | andyp | Småprat | 3 | 28-06-2016 07:43 |
Forsinkelser på OSL i dag?? | VirreVapp | Småprat | 5 | 15-10-2014 02:00 |
Mye forsinkelser OSL og RYG for SK/DY i dag | sail4fun | Flyforum | 12 | 19-10-2009 18:59 |
Mye forsinkelser på TOS i dag? | blazius | Flyforum | 7 | 24-11-2007 01:02 |
Forsinkelser og innstillinger på ALF og TOS i dag | SK384 | Flyforum | 6 | 24-02-2006 08:52 |