![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tenkte jeg skulle åpne innledningen med å sutre og klage på været... Det får andre gjøre, jeg skal heller glede meg over et nytt objektiv. Kjøpte et brukt (halv pris) Canon EF 100-400 1:4,5-5,6 L IS. Er kjempe fornøyd. Dette måtte jo selvsagt prøves, og i dag hadde jeg muligheten. Her er en smakebit.
![]() Sikkert noen som skal i et viktig møte.. LN-SUN ![]() Svert så varierende lysforhold den stunden jeg var på plattformen. LN-WIE ![]() Blufin med OH-SAO ![]() Om ikke NSB er i rute så er kanskje LY-NSB i rute ![]() Enda en SAAB 340 S5-BAO ![]() Første syden flyet for meg i dag var SE-DZV ![]() Denne kom fra innlands LN-KHD ![]() Nå er det lenge siden jeg har fått med Cimber, i dag med OY-RJJ ![]() Dagens andre sydenfly var denne A321 OY-VKD ![]() Et gufs fra den kalde krigen. Antonoven er imponerende, men denne IL-76TD må bare høres. ![]() Fra storhets tiden kommer denne susende til himmels.. LN-ROP Endelig en vakker MD igjen ![]() ![]() LN-NOI med Sam Eyde som halepryd ![]() ES-ABK er en x BA maskin G-XBHX, x Astraeus G-STRE, og Flybe med samme reg. ![]() Ilyuschin IL-76TD Vakker? vel... Imponerenda? I aller høyeste grad ![]() ![]() Dagens andre MD var SE-DIR ![]() Da kom det en tett snøbyge (les snyeling) så det var bare å pakke sammen. LN-NOQ tar av med LN-SUZ i forgrun. ![]() Siste sydenfly og jeg dro hjem... SE-RDN Mulig det blir en liten tur i efda også, ha en fortsatt god Fredag alle sammen
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder Stein og Grattis med nytt objektiv, har prøvd det selv og det er absolutt er flott objektiv!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Herlige bilder fra snøværet, takker for innsatsen -
og for titten!
![]() |
#4 |
Ops Manager
|
![]()
Flott! Bra det er noen som går ut å tar bilder i dette været
![]() Får vel ikke sett meg så mye der oppe lenger. Har flyttet til Nøtterøy. Men blir helt sikkert noen turer til sommeren ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder!
![]() Og grattis med nytt objektiv! Må si jeg liker kommentarene du har under bildene! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget flotte bilder dette her, og ja, russeren var majestetisk!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempefine bilder Stein og gratulere med nytt objektiv
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
pr0
|
![]()
Meget flotte bilder, tross vanskelige forhold!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Har lenge tenkt på en tur til Torp ![]() ![]() Ellers tkker for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder! Bra jobba!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Så kom snøen... | hurvert | Flyforum | 2 | 08-10-2009 23:47 |
E-jet ut i snøen i Cleveland | CK | Flyforum | 1 | 27-06-2008 22:22 |
Jeg prøver å prøver og får det ikke til !! | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 07-03-2007 07:46 |
Nå er snøen på veg | LN-KOG | Flyforum | 9 | 30-10-2006 09:57 |
Moro i snøen... | atck | Flyforum | 1 | 09-03-2005 08:59 |