![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var ute å lufta både meg selv og kameraet på OSL nå på Søndag.
Innholdsmessig var det en heller kjedelig dag, men når skyene ble borte på formiddagen, så ble det iallefall en veldig fin dag. Startet dagen på østsiden, der jeg omtrent gikk på 2 rådyr midt nede på "dragstripa", men jeg hadde dessverre ikke pakket kameraet ut av sekken ennå, så det ble ingen bilder av de. Legger ut noen av bildene her, selv om det ikke er av det mest spennende jeg har tatt. Evt. tekst under bildene. ![]() Startet dagen med Continental 757 - en absolutt godkjent start på dagen! ![]() ![]() ![]() Greta Garbo innom og hilste på ![]() Nok en svensk "helt" Etterhvert begynte flyene å lande på 01L istedenfor, så jeg gikk glipp av både Icelandair's landing og Continental's avgang ![]() Dro derfor over til vollen for å ta noen bilder av avgangene. Litt slitsomt i begynnelsen da sola var litt i mot. ![]() ![]() ![]() Flott liten fugl dette ![]() ![]() ![]() Perkele airlines på vei hjem ![]() Dagens høydepunkt var selvfølgelig Thai ![]() Aldri feil med 777 ![]() ![]() Air Cairo ![]() Måtte nesten ha med én SAS 737 også... ![]() Flying Dirty Dutchman Helt til slutt kommer et bilde som rent kvalitetsmessig ikke er spesielt bra, men jeg synes allikevel at motivet var noe spesielt.... ![]() Disse kom på rad og rekke fra øst, ble stående i lufta før de fikk klarsignal om å krysse flyplassen og lande på vestsiden. Igjen, beklager at innholdet ikke var allverdens å skryte av, men det ble da noe uansett ![]() Takk for titten!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott bilde av RRF, ser ut til at den har vaska seg relativt nylig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott serie! Ser ut som du hadde en bra dag på OSL!
![]() Når det gjelder det siste bildet, er nok ikke kvaliteten på det så viktig - jeg så mer på selve motivet (motivene) som var veldig kult! Men igjen, flott! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kjempefin serie, morsomt å se bilder fra østre bane igjen
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjempefine bilder! Vintersola gir virkelig et flott lys om man får den fra riktig retning! =D Hva gjorde alle pegasus'ene egentlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Hvis ja, så var de sikkert på vei hjem fra Rally Sweden. Så fire fra samme selskap på Hagfors Flygplats på formiddagen samme dag. Der fløy de gjester og hadde andre oppdrag i forbindelse med VM-runden i rally. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jepp, de var fra Pegasus. Mistenkte det samme som du skriver ja, har også sett disse i bruk under Rally Norway tidligere. Skulle gjerne ha vært med på Rally Sweden i helga, men det passet dessverre ikke å bruke hele helga på dette.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fin serie dette!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL søndag 6. februar | Even92LN | Bilder & foto | 10 | 11-02-2011 22:01 |
OSL Søndag 11.04.2010 | grindstein | Bilder & foto | 12 | 12-04-2010 19:57 |
Skandinaviske trafiktal for februar 2010 | Bll spotter | Flyforum | 26 | 10-03-2010 19:54 |
Norwegian trafikktall for februar 2010 | Someone | Flyforum | 3 | 06-03-2010 02:50 |
Sola 3. Februar 2010 | gilera | Bilder & foto | 15 | 06-02-2010 00:45 |