![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2010
Posts: 586
|
![]()
Heisan!
![]() Reiser tilbake fra ARN i morgen, noen som finner reg? ![]() DY3773 ARN - OSL DY418 OSL - AES |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2010
Posts: 586
|
![]()
bumper denne...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,705
|
![]()
Til info så fikk ansatte i NAS for en tid siden beskjed om å ikke legge ut info fra interne systemer, så det kan være du ikke får svar...
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2010
Posts: 586
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,448
|
![]()
Les hva han skriver. Selv om det er klart, kan de ikke opplyse. Du kan finne registreringene i etterkant på http://data.flight24.com/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Har DY sine ansatte fått beskjed om å ikke legge ut regs?
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,271
|
![]()
Er ikke for å være furten, jeg er rent nysgjerrig, på hvilken måte er Norwegians registreringsnumre mer hemmelig enn Widerøe og SAS sine? Siden vi faktisk kan finne disse selv på wideroe.no? Hva slags firmahemmelighet er regnumrene? Eller har Norwegian blitt... litt mer profesjonelle?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,705
|
![]() Quote:
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,271
|
![]()
Med andre ord har de blitt mer profesjonelle.... Ikke noe verre enn det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,681
|
![]() Quote:
Tull og tøv fra DYs side, men de bestemmer jo selv, så da så. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,448
|
![]()
Veldig proffesjonelt å hemmeligholde reg'en ... denne fetish'en har jeg ærlig talt litt problemer med å forstå ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,271
|
![]() ![]() The fantastic way of seeing things only one-sided. Det har ingen ting med reg'ene i seg selv å gjøre, men om å gjøre små steg mot et mer profesjonelt image. Du kan teipe ting sammen på innsiden, så lenge utsiden og imaget ser/høres/virker bra (ut) så tar folk det for god fisk. For meg betyr et image mye, så får jeg heller dævve uten å vite at flyet var teipa sammen innvendig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY reg | TheEirikK | Register- og ATC-Forum | 2 | 30-12-2012 17:53 |
dy reg | kallep | Register- og ATC-Forum | 4 | 24-03-2012 13:15 |
Reg BA 25.08.09 | LN-AØR | Register- og ATC-Forum | 7 | 25-08-2009 09:09 |
Reg på AA | EK 007 | Register- og ATC-Forum | 6 | 15-02-2009 20:30 |
Reg reg British Airways | Fluren | Register- og ATC-Forum | 6 | 03-08-2008 22:57 |