![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Konkurransen spisser seg til i Danmark og nå innfører Apollo og SAS Eurobonus på chartereiser fra 1 mai 2010.
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanon.
Så mangler vi bare at SAS lader deres Apollo flyvninger komme ud som alm rute fly - og derved øge antallet af mulige connections
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Spennende nyheter, som sikkert kommer til Norge og Sverige også! Mens SAS har kuttet en rekke Syden-ruter, har de også tatt på seg mange nye charteroppdrag - som gir mer stabilitet på inntektssiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg glæder mig til at se MYT og TUI's (DK) svar på dette !
Måske en DY-fribillet KRP-CPH ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nej en enkeltbillet med FraudAir til Trapani
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Kundene får fra 1.500-3.500 poeng per person per reise. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Pressemelding fra SAS:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og snart kan vi også få bonuspoeng for reiser ut fra Norge og Sverige også:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er jo et flott tiltak.
Hva betyr forresten følgende formulering: "En familie på fire personer med børn over to år får fire gange det pointtal, rejsen udløser. Pointene kan de for eksempel bruge på en storbyferie eller til at opgradere til bedre flysæder på den følgende ferierejse." Betyr det rett og slett at hvert individ tjener opp bonus, eller at man får 4x per individ.....? Jeg antar det første, men formuleringen var litt underlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dette er jo kjempebra! Kanon at det også kommer til Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Faktum er at selv om jeg i utgangspunktet ikke er glad i bonusprodukter så må jeg si at her har SAS og Apollo skutt gullfuglen. Dette er en belønning til folk som velger charter år etter år og som kanskje er medlem i Eurobonus.
Dette er med på og løfte charterproduktet enda ett hakk. Snedig hvor raskt SAS har snudd seg når det gjelder charter. For noen år siden fløy de omtrent ikke en eneste charter, gamle BU tok alt som ikke inhouse selskapene fløy. Heller ikke besetningene ombord var glade i charter slik jeg har hørt. Nå ser SAS at charter er mer utnytting av fly og sikker inntekt.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dett er min post # 2500 !!!
Kan da godt se det gode i at optjene bonus point, men burde disse points ikke kunne byttes til rabat på rejsebureauet istedet for på fly selskabet ??? Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den var direkt pinsam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da kommer det til Norge også:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jepp, til Norge også!
![]() VG Nett har også en artikkel om dette, http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=586619 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
avsluttet
|
![]()
Bare ikke EBS/G'ene krever upgrade...
eller at EBP'ene krever gratis mat for seg og sitt følge... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vil tro Apollo gir fullstendig blaffen i om man er Gull eller Pandion hos SAS, at man er god kunde hos SAS betyr ikke nødvendigvis at man er god kunde hos Apollo.
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvorfor har diverse charter arrangører ikke deres egne loyalitets programmer ???
Her i Jylland har vi et bureau, som altid i deres 20-årige eksistens har givet overskud, nemlig "Aarhus Charter"... og deres kunder er ekstremt loyale...omkring 75 % er gengangere... Tyder på det er et bureau, der kan deres metier..og også et veldrevet bureau...Det går dem så godt at Spies/Tjæreborg Rejser ville købe dem i sind tid....fik nej....og den sidste bejler var Star-Tour som også fik nej...Istedet åbner Star-Tour så flyvning fra AAR til sommer...Det bliver med Tyrkiet og Kreta.... Men Å-C er et godt bureau, det er sten sikkert. Ikke det billigeste, men måske det bedste, og nåja...de bruger jo også ..... Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var meget bra! Jeg velger alltid Apollo og SAS, dersom det er mulig. Men det ergrer meg litt når jeg tenker på alle poengene jeg har gått glipp av..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Eurobonus på Charter (Apollo) | zapateria | Reiseforum | 4 | 14-04-2015 23:58 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
"Luft-Slagt om Danmark", Del 2: Hvordan gar det egentlig med Transavia Danmark??? | BU662 | Flyforum | 9 | 19-01-2010 22:33 |
To priser til SAS Danmark (Charter&Innenriks) | Blackhawk | Flyforum | 1 | 15-10-2008 13:21 |
SAS Danmark tar all inntjening på Norge - Danmark rutene | MartinL | Flyforum | 22 | 15-06-2006 13:50 |