![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nest siste nattvakt er snart over. Vaisala viser minus 24,7 noe som tilsier bikkjekaldt Da er det bare å vente på at Norge våkner så jeg kan komme meg hjem til bingen. Ha en strålende dag hvor enn du er.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 07-01-2010 at 05:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo...
Våknet til minus 18 grader ute og 0 varmtvann i både dusjen og radiatorene. Blir vel ut å handle alternativ varmekilde som eks. vifte eller oljeovn i dag. Ha en fin dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God (kald) morgen fra Tananger
Lurer på om jeg skal slutte å høre på scanneren før jeg går på jobb... Tirsdag: -12, igår: -13, og idag: -15. Liker ikke denne trenden... ![]() Var innom kinoen i Sandnes igår, og kan bekrefte at Avatar 3D er meget bra, terningkast 5! (skal en del til før 6 ![]() ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt kald morgen i hovedstaden...men hva gjør vel det når det er varmt inne! Blir møter på kontoret hele dagen - måtte du få opp varmen i løpet av dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Trøtt i trynet i dag og, men våkner fort når kulda river i trynet. Alt som normalt på jobben, dvs at det nok blir en helt ordinær dag. Slike dager helt ok de også.
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Friskt! ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Beinkaldt i Krsand også med minus 13 og en del vind som gjør den saken værre!
Godt man jobber inne sier jeg bare! Nå får vi bare håpe at ikke det blir strømbrudd, for da er det mange som vil fryse, ja! Heldigvis ingen planer for kvelden, så det skal bli deilig å ligge å slake under dyna på sofaen! Og snart er det helg!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Litt mildere på Nærsnes idag, kun -16c. Damen har fått pengene på konto, så nå har hun en mulighet til å komme hjem på vanlig billett. Her i huset venter en kjapp frokost, så bærer det avsted til fysioterapeuten med ryggen. Utover det, så blir det kanskje en økt på ergometersykkelen i ettermiddag.
Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Det flotte kalde vinterværet fortsetter, solen er kommet over horisonten i sørøst. Rene mildværet her idag i forhold til Oslo igår. Som BSSW opplyser over har vi bare 12 minus her på morgenkvisten. Men innendørs har vi det varmt og trivelig her på jobben. Oppgavene står i kø , omprioriterer litt idag og utsetter jobbreise over til øya i vest på grunn av rabiat vær for tiden der over. ha en flott dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Noen gradere varmere, men jeg har fremdeles på både stilongs og ullsokker. Etter jobb blir det å prøve å finne nok motivasjon til å slepe liket til Sats. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
.. og da sner det i Atlanta - akkurat i tide til å f***e opp ettermiddagsrushet. La panikken starte!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God torsdag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 11-06-2015 22:40 |