![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
CAU er igjen ute i pressen med sitt syn på saken.
Quote:
Jeg var ikke klar over at dagens avtale utløper i mars. Er dettaktikk om å røyke ut CAU her? Hvilke fullmakter har SAS fra den 1.mars og hva er tenklige scenario fra den 1.mars?
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
tja uten at jeg vet helt konkret hva det er, men nærmer seg jo slutten på tjenestegjøringsavtalen for kabinpersonalet på selskapets langruter fra København (whats left of them).
![]() |
#3 | |
Ute på tur
|
![]()
Jeg bet meg merke i:
Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Det har intet med at gøre hvordan CAU ser på kolleger i de andre lande at gøre overhovedet. Det ville da første være tosset hvis CAU skulle arbejde for at sikre arbejdspladser i andre lande end der hvor deres medlemmer er ansat. Ved at have fagforeninger i alle landene med dette formål - så må det jo unægteligt give en hvis form for balance landene imellem.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Og dermed har du oppsummert et av SAS store problemer på en kort og grei måte. Samarbeid til firmaets beste er en umulighet, ettersom det hele tiden er opp til de enkelte landers forbund å mæle sin egen kake fremfor fellesskapets beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Big in Japan og Ingen Kim ingen kos | Someone | TripReports | 52 | 25-03-2012 14:07 |
Ingen charterfly fra KKN | LN-VLE | Småprat | 0 | 28-02-2012 12:36 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Gamle Julekort. | Piddien | Flyhistorisk forum | 5 | 01-09-2010 19:30 |
Ingen Tyrkiaturer fra Kjevik | LN-GBM | Flyforum | 1 | 28-09-2006 23:55 |