![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Jeg bare lurer på om noen her på forumet vet om Ryanair vil satse på norske ansatte ved sin base på Moss lufthavn rygge? Tilpasser Ryanair seg etter lov og rettigheter i det landet de har base i? Jeg vet kanskje dette har vært oppe før men kunne ikke finne noe i søkemotoren eller på google rettet mot ny base i Norge. Det er ikke ment som noe kritikk mot Ryanair sin ansettelses politikk, jeg bare lurer på om hvordan det kommer til å fungere her i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel...FR skal vel overholde norsk lov om de ønsker at etablere en base i Norge...tror ikke at de kan ansætte f.ex letter, og så sige, at de er på en eller anden form for lettisk overenskomst,,,men det er et gæt herfra....dog er jeg overbevist om at de norske fagforeninger nok skal få dem på andre tanker
Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har Ryanair mange fagorganiserte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En base og en base.
Om man får et Ryanair AS i Norge , eller om FD/CC blir hyret inn via et Norske bemanningsfirma for å bemanne 3(?) maskiner som overnatter på RYG er vel spørsmålet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair vil åpne base på Rygge | MartinL | Flyforum | 1 | 03-11-2009 19:11 |
Første flyselskap etablerer base på Rygge fra 2008! | Herlov | Flyforum | 212 | 23-08-2007 02:46 |
!! KL/AF åpner base på Rygge og satser innenriks i Norge ! | sail4fun | Flyforum | 11 | 01-04-2007 16:26 |
Ny Ryanair-base: Riga | dash-7 | Flyforum | 22 | 08-02-2007 19:56 |
Ny Ryanair-base: Pisa | CK | Flyforum | 7 | 20-07-2005 17:23 |