![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
ADVARSEL! Lang post/tråd...!
Etter en sterk oppfordring fra kyndige forum-medlemmer lar jeg meg overtale til å offentliggjøre noen bilder fra min nylige Køben-tur i Reportasje-vognen. Jeg visste ikke om det var noen interesse for bilder av tåke, regn, mørke, overskyet osv osv osv. Både været og forfrysninger gjorde at det ikke var noen vits å utfolde sin fotografkunstnerske frihet, det var 2 grader og frisk bris - og bakenden min var kaldere enn de grønne flaskene i kjøleren... Men jeg er nå så lei av Obama og AirForce One, at jeg behøver å distansere meg fra hele skiten... Så jeg skrur tiden tilbake en uke, hvor en lang tur i både tid og sted brakte meg til Kongens By. Var mildt sagt meget uheldig med været, hele uken jeg var i DK - men fikk en fin uke, mesteparten i lag med mine gode danske venner. Køben var en beleiret by, man kunne godt nok merke at noen VIP`er skulle slenge innom og gjøre seg flotte for alle TV-skjermene og tilby en ren klode hvis alle setter seg ned hjemme og lar være å slippe en CO2-fis. Jeg ble også forvist et par ganger, ikke minst av en pisse-sur DSB-mann som trodde han var sjef for overvåkningspolitiet... Mer om det kommer i en "anderledes trip report" når jeg har fått pustet ut noen dager... PS. Trykke på pause-knappen når det blir for mye... Ut av tåkehavet kommer LOT`s of Polish laber... ![]() ...og 1-ball dro, 2-ball dro – men ingen fikk nesen ut av hoggestabben, eh unnskyld – siloen... ![]() SWISS Army Knife – kan brukes til det meste... og de fleste... ![]() Helmuth! So viele Nesse und Nebel! Wohen ist die Lufthafen! ![]() Easy come, easy go, easy jet – det smerter meg å si det, men en gresk er i denne omgang bedre enn en irsk... ![]() En artig liten sak jeg ikke kjente til... ![]() Jeg vet ikke hva boten i Dk er for å kjøre uten kjørelys, men i N er den vel 1500,- ![]() Som om det var for å vise hvor mye kjekkere det er med naturlig belysning (les: sol), så viste solen seg i akkurat 1 min, 1 minutt på 2 hele dager! Takk, og amen...! ![]() Om jeg fikk hjem-lengsel...? Nei, selv ikke en rød/hvit 737 i sol fikk mine tanker til Sola denne dag... ![]() FINN AIR, og vinn 1000,- kroner! ![]() En absurd situasjon, man var glad da det endelig dukket opp noe B737, en Icelending med engelsk reg...!?! ![]() ![]() ![]() Som dere ser, helt grå himmel, men et lite glimt av sol var innom, men noen få sekunders intervaller... ![]() Turens høydepunkt for meg... Det er bare så rått med de 2 store...! ![]() ![]() ![]() En vesle-voksen SAS ![]() En fransk mini-bus... ![]() Spansk stjerne-allianse, Sangria, Paejea, sol & varme – i 2 grader og tåke... ![]() forsettes...
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 11-12-2009 at 17:58. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glemt passet? Glem å reise! | LN-KKY | Reiseforum | 18 | 30-11-2010 11:55 |
Glem været, endelig fredag | ENGM 911 | Flyforum | 40 | 09-01-2010 02:53 |
Spotter alert, glem Obama! | FlyChick | Flyforum | 28 | 11-12-2009 04:14 |
Glem Saga solreiser, her er tingen: | Concorde | Flyforum | 2 | 29-09-2004 19:15 |