![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir tur paa meg til Soer Amerika i litt over to uker i begynnelsen av februar, og lurer paa om det er noen som har erfaring med aa kjoepe flybilletter og hotell paa sparket der? Fungerer det som i Europa hvor det ofte er vedlig dyrt aa kjoepe dagen i forveg, eller er dette en overkommelig maate aa reise paa?
I tillegg lurer jeg paa om det er verdt aa legge om ferien for aa faa med seg karnivalet i Rio? Selve festelighetene faller midt i ferien min, noe som passer meg daarlig, da jeg flyr inn og ut av Sao Paulo, og regner med aa ikke vaere i Brasil naar karnivalet paagaar, men lurer paa om jeg boer ta en avstikker tilbake til Rio et par dager for aa faa det med meg? ser ogsaa at hotellprisene i Rio er firedoblet disse dagene, saa lurer paa om det er verdt disse ekstra pengene, eller om den mindre festivalen som er helga etter (Champions Parade) er godt nok, hvor prisene er fornuftige og tidspunktet passer mye bedre i forhold til ferien min? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lite svar saa langt. Er ny paa aa reise i Brasil-onraadet, er det noen andre operatoerer enn TAM og GOL som er verdt aa vurdere paa flyreiser i Brasil og til Argentina?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei, har ikke så mye erfaring bortsett fra en nylig tur til Sao Paulo - Rio. Personlig har jeg aldri hatt det store ønske om å oppleve karnevalet, og når hotellprisene er firedoblet har jeg vurdert det som temmelig uaktuelt. En del av lokalbefolkningen flytter jo ut av byen på den tiden. Spesielt hvis man ikke kjenner noen som kan guide en, så tror jeg det blir litt turistfelle. Men det er bare min mening, som altså ikke er basert på personlig erfaring.
Her er en operatør jeg oppdaget først der ned. Tror det er det eneste som flyr direkte fra GRU til SDU, så det er en liten fordel, så du slipper bussturen gjennom SP. http://www.webjet.com.br/empresa/novosite/v3/index.asp Det er dog et billigselskap og opererer mye med 737-300 tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da begynner ting aa falle paa plass her, med mindre noe skjer begynner jeg aa booke billetter i morgen.
Trenger da hjelp til anbefalinger til hotel i foelgende byer: Sao Paulo (ved flyplassen helst) Manaus (Amazonas, Brasil) Asuncion Buenos Aires Rio De Janeiro. Proever aa gjoere denne turen billig, saa helst anbefalinger paa ok hoteller til under 100 USD pr natt. (jo billigere jo bedre). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hvor mange netter skal du ha i Buenos Aires ? Avhengig av lengde har jeg endel forlsag....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er desverre en alt for kort ferie til saa mange destinasjoner, men ser ut som om det blir lenge til neste gang jeg har muligheten til aa reise til dette kontinenter, saa slik planen ser ut naa blir det bare 3 netter i BA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian og Chile | Someone | Flyforum | 7 | 04-12-2018 19:40 |
Argentina, Uruguay og Chile + Easter Island | Flying | TripReports | 58 | 13-01-2016 20:57 |
Pass paa hva dere skriver paa facebook | LN-MOW | Flyforum | 25 | 03-11-2008 11:17 |
Cathay-kaptein sparket etter lowpass paa Everett. | LN-MOW | Flyforum | 4 | 25-02-2008 16:02 |
Charter Argentina og Chile | Baktusbror | Flyforum | 5 | 02-02-2007 15:12 |