![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
ABC News fikk tak i et eksemplar.
http://a.abcnews.go.com/images/Blott...g_2_091208.pdf Har tittet litt, men kan ikke se at det er så veldig mye der som man ikke allerede kan finne ved å google litt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Undres stadig over at man i Norge har lov til å valse inn (gjennom kontrollen) i sterilt område uten å være passasjer. Ser reglene er ganske strenge i USofA på hvem som kan slippes inn.
Kjekt også å vite at man kan kreve at de tar på seg rene hansker før de tafser på deg eller nedi bagasjen.
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Du kan jo ta med en print, så du kan opplyse om slikt neste gang du er over.
![]() Husk bare å sette på en ABC News-logo først .. Inntil 9/11 var det lov for alle å gå inn i sterilt område her også. Det førte til en betydelig omsetnngsnedgang for butikker og restauranter da det tok slutt, siden mange fulgte familie eller venner eller bare la søndagsturen til foodcourt'en på flyplassen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Og her hjemme (dvs. OSL) var det vel motsatt. Først var det ikke lov, så ble det lov. Ja, etter FBU, da, hvor alt var åpent på innland.
![]() |
![]() |
#5 | |
På Norske Vinger
|
![]() Quote:
H
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Å. beklager, et øyeblikk trodde jeg dette handlet om sikkerhet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Eneste gangen jeg har vært gjennom sikkerhetskontrollen uten billett i USandA var i DEN tidligere i år, da min vertssøster på 16 skulle til D.C. Vertsmor og jeg fikk utstedt en "følge mindreårige-til-gaten-seddel" av UAL.
For å være ærlig orket jeg ikke å ploge gjennom hele dokumentet, men det kunne jo være kjekt å ha med som "back-up" neste gang en føler seg urettmessig behandlet av en TSAer!
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Vi måtte legge alle eskorterende inn i sjekkinn-systemet så det kunne kjøre gjennom listene før det spyttet ut et 'boardingpass'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Sikkert et poeng dersom navnelista er et poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, og ettersom ID-kontrollen er ved inngangen til security og ikke på gate'n, kan i teorien uvedkommende hvis navn ikke er sjekket overta godkjente boardingkort på innsiden ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kanskje noen har lyst å spotte litt i Moskva | krølle | Flyspotting | 1 | 19-12-2016 17:51 |
Enda fler bilder fra de siste dagene for de som har lyst til å se | Tom McNikon | Bilder & foto | 4 | 08-07-2010 21:13 |
Noen som har kjenskap til edderkopper? | Thomas | Bilder & foto | 9 | 27-07-2008 21:29 |
Noen som har tid/lyst til å hjelpe meg? | Stian | Flyforum | 12 | 15-10-2007 23:00 |
Er det noen som har planlagt juleferien sin? | LN-KGL | Flyforum | 4 | 03-07-2006 07:39 |