![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
En økning på 15% fra i fjor, og kabinfaktor på 80 er ikke galt. Det var veldig nære de nådde 5 millioner passasjerer i November ifølge boarding.no
http://www.boarding.no/art.asp?id=39415 Siste 12 måneder har de hatt 64,8 mill passasjerer, og en kabinfaktor på 82
__________________
Life is Brutale Last edited by imm; 06-12-2009 at 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2006
Posts: 215
|
![]()
Det er rart det er ingen som kommenterer denne posten.....))) Hadde det vært nedgang hadde vel "alle" kommentert det. 120 som har lest, men ingen kommentert..
November er jo en måned som normalt sett ikke har så mange passasjerer som gjennomsnittlig, så veldig bra av FR!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Er i AMS i KL lounge, kort inne paa nett med KL's PC , . Jeg applauderer...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,286
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Det blir nok mange champagne korker som flyr i taket, flagg som heises og vill jubel den dagen FR eventuelt melder om nedgang i passasjerantall. DA blir det nok en del postinger vil jeg tro ![]()
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Moro for Ryanair. Utrolig hvordan de klarer å ekspandere og fylle flyene på de mest utenkelige ruter. Her er ikke bare oppskriften å pumpe ut billige billetter. Selskapet har en imponerende lojal kundemasse!
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Ja, og det er noe konkurrentene skal merke seg. Man kan gjerne le og latterliggjøre både selskapet og deres kunder. Man kan si så mye man vil, at kundene lar seg lure. Men jeg har sagt det før, og sier det igjen: De aller aller fleste kundene til Ryanair føler seg ikke lurt. Jeg har sagt det i flere år, men har talt for døve ører.
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
Location: TRF
Posts: 568
|
![]()
Jeg har hatt ingen forventninger av Ryanair når jeg har flydd med dem, utenom at de transporterer meg på rutetid. Dette er transport og ikke en, for å sitere Kjos, gallamiddag.
Det er jo det som er bra med Ryanair. Ellers så er det jo ingen overraskelse at Ryanair gjør det bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Det er julebordstid Leif
![]() men tallene til FR slutter vel å imponere snart ![]() ![]() Men flott er det!
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Hm, hadde tenkt å kommentere, men hadde ikke noe mer konstruktivt å si at 80 prosent må være vanvittig bra?! Rygge-Bremen en tirsdag morgen kan ikke ha all verden, f.eks. Så det må vel bety at de har mange fulle fly?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2006
Posts: 215
|
![]() Quote:
Ja, de har veldig mange fulle fly.... Og det gjelder også til de destinasjoner en skulle tro det ikke var noen kundemasse til.... Det viser; at får en billige billetter så reiser man.... SVETHO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Hehe, så sant så sant. Og det er jo bare halvannen uke til vårt eget julebord. Kan du tenke deg om for eksempel Tommy 777 og KennethGS kom, og jeg satt midt imellom, med Someone tvers over! Hehehe, da hadde jeg ikke følt meg trygg gitt ![]()
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
Posts: 1,642
|
![]()
Det er alltid gledelig når noen gjør det bra. Ryanair har skjønt prinsippet for handel. Selge noe som kundene vil kjøpe. Om fortjensen ikke er stor på hver kunde, blir det mange kunder. Det blir det butikk av. Kvaliteten? Det blir som en Grandiosa. Den er billig, selger i store mengder og stiller sulten. Det finnes mange bedre (de fleste?) pizza, men den er enkel og man blir mett. Med Ryanair kommer man fra A til B for en billig penge. Og det er det tydelig vis mange som liker. Se og lær.
Last edited by Piper; 05-12-2009 at 22:26. Reason: Mer tekst |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Novembertall - +26% Domestic | apron | Flyforum | 14 | 09-12-2008 17:49 |
Norwegians novembertall: paxx opp, c/f ned | CK | Flyforum | 11 | 14-12-2004 15:55 |