![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hallois
Begynner å bli en god vane det her, og det å fly langt er ikke noe problemer så lenge man kan være online på hele reisen. En bedre middag er fortært, og nå sitter jeg her med en kopp kaffe og konjakk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Stakkars deg!
God tur hjem til +8 grader. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tur og velkommen hjem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
æssa.... FUCK YOU!!!
![]() Nei da, bare tulla! Nyt flighten og god tur! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det var vel godt å komme seg fra Don Muang, tenker jeg. Reiser du alene, eller har du med familie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Synes Don Muang har sin sjarm jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
ahh, etter 6 timers helt OK søvn er det tid for litt surfing igjen.
Gleder meg til det blir bedre stoler med flatere liggemulighet, selv om jeg har godt sovehjerte her i tynnlufta.Nå er det ca 4 timer til landing, og folk flest her ligger og sover. Besetningen er oppe, og kommer rundt med drikke til de som ønsker det. Selv har jeg akkurat vært og hentet meg en kopp nytraktet kaffe og et Wienerbrød, og nå er det tid for morgenavisene på nett ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Farmer, hvilken routing flyr dere idag, og hvor er dere nå, f.eks
Bare nyskjerrig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så sene er dere da ikke?
SCANDINAVIAN AIRLINES - SK 972 Operational Flight Information Airport Hour FLIGHT INFORMATION Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand 23:12 ESTIMATED TIME OF ARRIVAL Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand 23:17 AIRCRAFT LANDED Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand 23:29 ARRIVED Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand 00:32 LEFT THE GATE Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand 00:50 TOOK OFF Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand 00:12 PLANE IS LATE IN HOURS MINUTES) Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand - OPERATIONS CONTROL DECISIONS Bangkok Int'l (BKK), Bangkok, Thailand - OTHER INFORMATION SC06 Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark 06:47 ESTIMATED TIME OF ARRIVAL
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flyr den "vanlige" ruten over India, Afghanistan, Iran.. kommer inn litt sør av Moskva hvor vi passerer akkurat nå, og lander en liten halvtime forsinket , mest pga motvind. Nå har vi ca 2.15 igjen i flytid iflg monitoren.
Så langt har det vært en nydelig reise, på tross av tildels kraftig turbulens over deler av India. Da var det såpass at det ikke var mulig å ha noe i glass eller kopper på bordet. Føler meg godt uthvilt, og kroppsklokken sier jo at det er langt på dag allerede. Nå blir det 3 timer venting i CPH på WF sitt direktefly til TRD, og så til slutt det siste lille hoppet til MJF, så er jeg sentralt i kongeriket ca kl 1330.. Da venter en bedre familiemiddag før det vel bare er å ta kveld. Da har reisen tatt ganske nøyaktig 24 timer siden vi satte oss i bilen i Jomtien.. ![]() edit. mange skriveleifer |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
at your service!
|
![]()
Fekk du kompensasjon sidan du vart nedgradert?
![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvordan var maten på Øk-Ekstra - er det noen forskjell fra økonomi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På Economy+ på longhaul er det vel ikke store forskjellen til vanlig M klasse trodde jeg?
Eneste er at man får 2 varmretter å velge mellom og slike småting. Ellers i bunn og grunn samme menyen? Eller har de forandret dette i den siste tiden? Farmer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Farmer ligger vel og sover nå kan jeg tenke meg..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Våken nå.. Utrolig morgenpigg noen dager til vet jeg av erfaring.
Maten på Øk-extra er vel noe midt i mellom Business og ØK. Også der får man velge mellom 2 måltider, og jeg valgte en meget god fiskerett. Det er selvsagt ikke presentert og servert på samme måte som i Business. Men når man går ombord etter midnatt tror jeg ikke selve serveringen er sø utrolig nøye for de fleste. På denne avgangen er det helt normalt at en god del av passasjerene i både Busines og Øk-ekstra hopper over middagen og vil sove istedet. Setene er 2+3+2 , så de er ikke riktig like brede som i business, men de kan legges relativt langt bakover. Det er ikke legrest, men for min del betyr ikke det så mye, da jeg har for lange ben til å kunne bruke disse på en god måte. Alt i alt var jeg positivt overrasket, så det ble ikke SÅ stor nedtur å måtte sitte litt lenger bak enn jeg pleier.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Så vidt jeg husker er det legrest på rad 14, dvs den fremste raden på øko xtra. Den har vegg foran, noe som gjør det litt vanskelig å "skli" ned i setet. Løsningen ble å ligge med bena langt oppetter veggen. Alt i alt synes jeg rad 15 var bedre, selv om man fikk setet foran i fanget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men hva ville farmer anbefale å bruke poeng til? Bruke mange poeng på å bli oppgradert til c.klasse - eller litt mindre poeng til Øk Ekstra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
'We'll get that straight when we get airborne' | LN-MOW | Flyforum | 0 | 10-12-2015 03:51 |
SAAB 37 Viggen troligen airborne 2012 | L-1011 | Småprat | 20 | 07-04-2012 22:26 |
787 Airborne! | Vr | Flyforum | 1 | 15-12-2009 19:47 |
Airborne...at last! | Blubird | Flyforum | 2 | 05-05-2009 08:40 |
XH558 airborne! | KennethGS | Flyforum | 23 | 22-02-2008 01:03 |