![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En kjent fotograf, sa en gang at det finnes kun 2 tidspunkter å fotografere på; rett etter at det har blitt lyst, og rett før det blir mørkt... Han har nok kanskje rett, men når det er så overskyet som det var i dag så blir det nok ikke fullt så godt. Her er litt av hvert av det vanlige, og litt uvanlig - endelig kom SAS Retro til Sola, den er bare så fin - bringer gode minner, og tanker om en helt annen tid, så jeg spanderer et par ekstra bilder på den...
Jeg overlater bildene til seg selv denne gang, jeg er litt tom for ord for tiden - min kjære mor ligger på sykehus og skal dø, og da er det ikke så lett å være morsom og kreativ. Så dere får ta bildene som de er. Ikke akkurat min beste serie, men... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() H. luv yu AMO
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 27-11-2009 at 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Fine bilder. Likte spesielt godt 2-4. Og så er det noe med Fokker 50-bildene dine som får meg til å savne dette fine flyet. Har ikke fløyet F50 på mange år. Tror jeg må bestille en tur snart.
Ta vare på deg selv nå. Vi tenker på deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ettermiddagen på Torp | barteki | Bilder & foto | 1 | 10-11-2013 23:45 |
Ettermiddagen på Torp | barteki | Bilder & foto | 10 | 22-08-2013 19:22 |
fra skumring til mørke | putzmeister | Bilder & foto | 18 | 12-10-2012 20:18 |
SKY Airlines A321 i skumring | ENGM 911 | Bilder & foto | 6 | 13-05-2012 11:04 |
Skumring på OSL | findus | Bilder & foto | 5 | 25-10-2009 17:33 |