![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
OSL-BOO 3x
OSL-TOS 4x De utvider også med daglige flygninger til London og Berlin (lørdager). Virker som de på lørdager starter med storbyer i Mellom-Europa og så drar nedover til Sør. Er det så mange som vil reise til f.eks Berlin tidlig på en lørdag? Og de har også lagt ut noen billetter til 249 kr i Sør-Norge, så løp og kjøp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ingen nye destinasjoner?
Jeg venter på Newcastle .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hvorfor ikke?
Med kveldsavgangen i dag til Berlin rekker man jo ikke annet enn å kaste seg inn på hotellet og sove..... Er flyet inne ved 9:30 tiden på en lørdag sparer man jo en natts overnatting og man tapper seg vel ikke for så mye opplevelser for denne ene natta. Synes dette er genialt jeg. særlig med tanke på handleturer til london. Trenger man ikke å stresse på fredag med å komme seg avgårde, men ankommer tidlig nok til å få noe ut av hele lørdagen samt sparer inn en natt på hotell. (med forbehold at man ikke er på fylletur da) ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Enda flere Europa flighter på Lørdag.. hvor skal dette ende..
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...forhåpentligvis som medlemmer av nettopp EU-ROPA!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott at en nå ser en mulighet til å øke antall avganger til Tromsø til 4 og 3 til Bodø. Ikke lenge siden det kun var 1 avgang til Bodø.
Ser også at Norwegian endrer tidspunkt for avgangen mellom Oslo og Harstad/Narvik slik at en langt lettere kan reise inn til Oslo fra andre byer og rekke flyet nordover, og det samme med returen på søndagen som flyttes fram 4 timer. Bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hvis det er snakk om fly nummer 14 og 15; hvor fant de dem?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En snakker nok om fly nr 12 og 13 ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fly nr 14 kommer vel ikke før til høsten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Makan til ekspansjon på få år! Jeg reiser meg opp og applauderer!
De tar i alle fall ikke etter SAS.............
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg kan vel tenke meg at det er rom for ekspansjon på Paris-ruten etter at den får satt seg i markedet? Praha øker jo konstant, men der er konkurransen hard. Newcastle har det gått rykter om lenge .. Ellers er jo Baltikum/Russland spennende, og kanskje Athen, Heraklion og Izmir/Istanbul? Sarajevo for etnisk trafikk? Reykjavik? Bilbao?
Det som er sikkert er at Norwegian leter etter destinasjoner som ikke allerede er betjent og det er jo utvilsomt positivt .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Paris kan de kanskje utvide til daglig på, de har fem ganger i uken nå, men konkurransen er jo hard der også med AF og SK. Enig i at de burde satse på ruter som ikke har nonstop-rute fra Norge, St. Petersburg er jo mulig, Baltikum har jo OSL mange ruter til alt. Konkurranse til Reykjavik ville vært artig. Athen tror jeg kan være et hett tips for neste år, vi får se hvordan Sterling gjør det med sin ukentlige direkterute i år.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kanskje en dag Norwegian kommer til Torp også. Burde være mulighet til å fly f. eks. Oslo-Praha-Torp-Praha-Oslo. Kanskje som en sommerrute. Noen synspunkter på dette folkens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Eller kanskje Norwegian vil satse på noen ruter ut fra Stavanger. De la riktignok ned London/STN fra Stavanger, men det var veldig lite reklamering fo rruten så jeg tror svært få fikk med seg at dem faktisk fløy denne strekningen.
Dubrovnik og Praha etc går jo veldig bra fra Bergen/Trondheim så.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Hvis de legger opp til slike flygninger så vil jeg heller tippe KRS/SVG/AES, kanskje MOL/KSU istedet for AES pga. rabatten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er ganske sikker på at en rute fra Harstad/Narvik til London hadde hatt liv laga. EVE har også denne spesielle 90% rabatten på utenlandsflyvninger.
En "trekant-løsning" med andre byer med flyvninger til STN må kanskje til. Ser for meg 3 flyvninger i uken rundt helgen. Markedet nordpå tror jeg hadde tatt godt imot et slikt tilbud. Ingen andre flyr til London fra Nord-Norge. Engelskmenn hadde kanskje også ville benytte seg av en slik rute. Lofoten ligger der og venter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian vinterprogram 19/20 | Zdisp | Flyforum | 25 | 15-11-2019 19:22 |
Norwegian vinterprogram 18/19 | ticker | Flyforum | 19 | 23-12-2018 23:23 |
SAS vinterprogram 15/16 | FlightDeck | Flyforum | 53 | 23-02-2016 17:50 |
Vinterprogram Norwegian på Torp ? | apeks | Småprat | 1 | 31-05-2012 09:18 |
Salgsstart Norwegian`s vinterprogram 09-10 ? | Embraer | Flyforum | 1 | 16-05-2009 10:57 |