![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er der nogen der kender et lille program (eller hjemmeside) hvor man kan tjekke availability i de forskellige bookingklasser. Jeg har tidligere haft et lille program der havde adgang til Sabre, men dette virker ikke mere...
Jeg kan få adgang til noget lignende på idtraveller.com, men her får man blot et samlet tal for hvor mange sæder der er ledige i alle bookingklasser - hvis der fx, står 9 i alle klasser fortæller siden at der er 108 sæder ledigt, hvor der i realiteten kan være blot 9. Det ville være en super hjælp at have sådan et program eller hjemmeside, så man slipper for at skulle forbi jobbet og tjekke amadeus hver gang man rejse ID - og specielt ifm. hjemrejsen når man er ude.... Link eller program modtages meget gerne - evt. som PM Tak på forhånd...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skulle dette finnes, mottar jeg gjerne en link i PM jeg også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siden det var fra mitt hjemmeområde man kunne laste ned verktøyet jeg regner med dere har brukt til nå, føler jeg et visst ansvar for å hjelpe til med å finne et alternativ.
![]() På denne siden kan man laste ned et ypperlig program som har akkurat den informasjonen, og enda litt til. Programmet sender forespørsel til nettreisebyråer som returnerer informasjon om hva som er ledig i hvilke fare buckets, for så å oversette denne informasjonen til et lettleselig format (i det minste for de som har litt peiling på hva dette dreier seg om...). Man kan også sammenligne resultater fra flere forskjellige GDSer siden forskjellige reisebyråer er koblet til forskjellige GDSer (Worldspan, Apollo/Galileo, Amadeus, Sabre(?) ). Det er kun den registrerte utgaven av programmet (krever en donasjon av ukjent beløp) som gir all funksjonaliteten, men det fungerer ypperlig også i uregistrert utgave. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg får ikke dette til å funke.... Jeg får bare til svar: "This application requires registration. Please contact the author to obtain your registration code and enter it here.....".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KVS tool | Chriscross | Reiseforum | 3 | 11-12-2017 10:44 |
Star Alliance award availability | martins | Reiseforum | 1 | 12-12-2013 21:38 |
Availability hos Turkish? | bergejm | Reiseforum | 3 | 16-10-2013 22:45 |
Availability på LH1723 og LH2456 | bergejm | Småprat | 3 | 24-06-2013 20:59 |
Hva er KVS Availability | anders320 | Flyforum | 8 | 18-06-2007 10:06 |