![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har forsøkt å redusere størrelsen litt denne gangen. Har ikke all verden til bilderedigeringsprogram og ikke har jeg noe peiling på redigering heller. Så det får bli som det ble...
Først ut er Airlift som holdt på med et filmoppdrag over Aker Stadion (hvor jeg jobber) nå på torsdagen. Så en time med spotting på fredags morgen før jobb. Ikke lett å få det skarpt i grålysningen med håndholdt kamera. En times tid etter jobb også... da var det begynt å skumre. Totalt var vi 5 som sto der å spottet. En liten time i dag også selv om det er minimalt som skjer på en lørdag. Dett var dett og takk for denne gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette var flotte bilder, og nydelige motiv med fjord & fjell som omkranser flyplassen... Dette varmet godt en kjedelig lørdags-ettermiddag...
hei å hå H.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stilig! Bilde nr. 5 ("en time etter jobb...") var jo helt stjerneflott (typisk skrivebordsbakgrunn), men det var en del andre strøkne bilder å se på her også. Dessuten hadde du jo svært godt selskap i de andre spotterne må jeg si!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var jo knallflotte bilder, kjekt å se bilder fra andre steder en OSL
![]() Yngve
![]() |
#6 |
NorFlyer Front Row
|
![]()
Nr 5 er et sinnsykt rått bilde! Grattis!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virkelig fine bilder, veldig bra
![]() MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte og skarpe bilder! :coolgate:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlig å se bilder fra MOL, har ikke vært der oppe siden Busy Bee summet rundt med F50. Nå er det jo mange fine flyplassomgivelser i dette landet, men jeg holder en knapp på Molde som den fineste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Bilde nr 5 var jo bare rett og slett flott! ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder;-) Mye spennende fra Molde om dagen, og det er veldig bra. Har reist endel frå Årø, og det er en tragisk flyplass og spotte på, skal du ha den beste plassen må du nesten har plass på aldersheimen på Røbekk..faktisk sant! Selv når man er på terminalen er det minimalt med utsikt mot fly/bevegelser og det er veldig synd. Men jeg stortrivers med å se bilder derfra, og ser gjerne mer til de. Molde/Årø er en fantastisk flyplass å fly til i fint vær, fantastisk natur som knapt kan måles i norsk målestokk. Få mer bilder fra flyplasser rundt om i Norge, slike liker jeg godt;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nydelige bilder, super bakgrunn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Flotte bilder, skumring/grålysning kan gi mange fine bilder, det beviser du her!
Men må si jeg liker den versjonen av LN-TUA som står i hylla mi bedre enn den som dukket opp her ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
D610 + mange mm
|
![]()
Sammen med de siste bildene fra Harald Oanes, er disse bildene fra Molde noen av de som har gitt meg mest inspirasjon den siste tiden.
Min begeistring for landsdelen forsterkes...
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vanvittig flotte bilder 1.000 takk! Sunnmørsalpene er jo prikken over i-en !
![]() Bilde nr 5 er lagt inn som skrivebordsbakgrunn. Det får ligge der til over cupfinalen.. Last edited by AirbusTrond; 24-10-2009 at 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sunnmørsalpene?? vel.. vi befinner oss fortsatt i Romsdalen..Ikke ta cupfinalen på forskudd nå;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er bildene av EC-IDA tatt i dag? Isåfall er det noe som ikke stemmer. Den var på Vigra i dag, og får ikke dagen til å stemme at Air Europa skal være i Molde. Er bildet tatt i går fredag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mange takk for tilbakemeldinger folkens!
Ja, de bærer preg av at de komprimerte LN-A330. Skriver også i innledningen at jeg ikke har noe godt redigeringsverktøy. Noen som kan anbefale et? Kan slikt lastes ned eller må man i butikken? Hvilken versjon har du på hylla da Henshaw? Braathens? TUA var forøvrig det første flyet som fløy ordinær "sydencharter" fra Molde. Tilknytning til Molde rampen? Ikke mange som kjenner til aldershjemmet på Røbekk uten å være herfra! Og ja... det ER romsdalsalper... nesten alle... det fjellet direkte bak feks LN-RRB på innflygning ligger i grenseland mellom Vestnes og Haram. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
EC-IDA var her på fredag rampen. Står så over bildene også.
Når vi først er inne på alper. Disse fra i vår er ihvertfall uten tvil Romsdalsalper :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
5DmkII: Høststemning på Vigra | Halvorsn | Bilder & foto | 8 | 15-11-2012 16:03 |
Et par skudd fra Molde 05.06 | Sager | Bilder & foto | 8 | 08-06-2010 23:14 |
10 fra Molde | MFM | Bilder & foto | 8 | 03-11-2009 17:00 |
En flytur fra Molde | anders320 | Bilder & foto | 3 | 10-07-2007 23:03 |
Molde - Inverness og Molde - Newcastle | enml | Flyforum | 4 | 12-04-2006 15:23 |