![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siden EB prøver ut rollen som småbarnsfar i helgen, holder han seg sikkert edru av den grunn (
![]() På min meny i aften står hjemmelaget Lasagne og dertil skal vi drikke et par flasker Amarone della Valpolicella Classico fra Tommasi ![]() Den koster svimlende 390 kroner på Vinhomopolet, og ikke så mye billigere på Citti Grossmarkt i Tyskland med sine 39 euro. Men vår utgave er innkjøpt på Taxfree'en på KRS til noe bedre kr 275,-. Jeg er imidlertid ikke i tvil om at den vil smake fortreffelig!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvis den ikke smaker, så er det bare å sende restlageret inn til Oslo. Får håpe Lasagnen gjør seg fortjent til det fornemme selskapet !
Her blir det hjortebiff og Suoi Barolo, kjøpt på OSL, for en hundrelapp mindre enn på polet, sånn sirkus. Last edited by AirbusTrond; 24-10-2009 at 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Så også at dn.no hadde en artikkel som Soui-serien i dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Artig, der ligger den på nett også. Og de har oppgradert fra forrige anmeldelse med ett poeng til 91 ! Gir alltid en ekstra dimensjon når man får lest litt om vinene på forhånd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En knallgod vin!
Kjøpte 12 stk. av denne for et en stund siden, og har hatt et par andre årganger opp igjennom. Seks stk. ble lagt i kjeller for lengere lagring, resten ble hendig plassert i tilknytning til kjøkkenet for mer eller mindre tilfelig konsum! En igjen as we speak ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra viner begge to. Barolo er min desiderte favoritt, og om en uke og to dager, så spiser vi middag på Hotel Barolo i, nettopp, landsbyen Barolo, så følger tre dager med besøk og vinsmaking hos Barolo/Barbaresco produsenter.
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takker...i brus, gele, boller og annet lørdagsgodt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vin & mat. Finnes det noe bedre? Hjorten fra Jacobs var i alle fall sensasjonell, og tilberedningen vellykket, men jeg kunne spart meg Snøfrisk i sausen (som var basert på portvin/kraft)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Forøvrig har vi fortært 2 flasker av Tommasien i kveld, og det var usedvanlig deilig!! Nu blir det øl og Jäger!! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, Amarone hadde vært utmerket, helt sikkert.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ukens vintips! | Bizflyer | Flyforum | 0 | 21-07-2009 13:57 |
Ukens vintips på Scanair.no | EB | Flyforum | 14 | 31-10-2005 05:50 |
Ukens vintips på Scanair.no | EB | Flyforum | 0 | 14-09-2005 20:49 |