![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Eftersom det inte helt förvånande blir på ARN.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grattis Stockholm...selv om jeg nok har endret bruksmønster fra Starbucks til Nespresso.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Det å foretrekke kaffe som har ligget i ukes/månedsvis i en kapsel foran fersk, nykvernet kaffe får både undertegnede og din kjære broder til å riste på hodet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Qwerty
|
![]()
Trevligt med ytterligare ett alternativ för oss konsumenter (i Sverige). Har emellertid aldrig fattat storheten med Starbucks - deras kaffe smakar som konkurrenternas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Er ikke Nespresso de der miljøvennelige greiene hvor du kaster masse aluminium fra hver kopp kaffe og du ikke kan justere styrken og du må kjøpe kaffen på spesielle steder siden det ikke er noe en typisk butikk har? Sånn... kaffe-på-patron-du-setter-i-maskina-jeg-bare-har-sett-på-Christiania-Glassmagasin-eller-noe-slik?
Jeg håper nesten at Starbucks ikke åpner på OSL for kaffen på OSL er dyr nok fra før som om ikke Starbucks skulle komme dit å kreve ennå mer penger fordi de har Starbuckslogoen... Jeg håper det kommer til Norge men ikke på OSL :-) Selv om det aldri vil være lønnsomt med noen Starbucks i Norge...
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www1.nespresso.com/precom/n_espresso_us_en.html Starbucks er ikke dyrere enn konkurrentene. Prisene hos Peet's, Seattle's Best eller lokale kaffesjapper er helt på linje med Starbucks. Den standard traktekaffen deres er veldig lik konkurrentene, men de har ett mere bold alternativ til kl 1100 her i USA, dog ikke på flyplassene ![]() Men på Espressobaserte drikker, er Starbucks faktisk veldig flinke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
What? Har de noe annet enn Pike's Place-"kaffen" før klokka 11?
Ja de er muligens like dyre som konkurrentene (det vet jeg ikke mye om siden jeg kun drar innom og kun vet om Starbucks) - men jeg tenker i forhold til i Norge... Kanskje ikke nå hvor dollaren atter er på 5,5 (2,5 minutt siden).
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
I Oslo må du ut med en halv formue for en Espresso uansett hvor du går. 30-40 spenn må det koste på Kaffebrenneriet (det kosta 28 for en dobbel da jeg brukte å stikke snuta innom i Grensen for over 3 år siden). Da blir liksom 1.95 her i USA helt OK.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hvor skal Starbucks ligger? Snakker vi Terminal 5? Håper prisene blir bedre enn på CPH ... Det er mye bedre med fersk kaffe uansett, men kunne ønske meg at Starbucks produserte litt sterkere kaffe. Det beste er faktisk kaffeposene som man kan ta med seg hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her er det flere som fortjener bank skjønner jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hehe! Fikk Starbucks-caps da jeg kjøpte min maskin!
Er absolutt med på prøvesmaking/blindtest! Hvor og når får vi finne ut; jeg er i FL fram til sommern!
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Jeg melder meg frivillig til aa bevise at Nespresso ikke holder maal for oss som virkelig liker kaffe....et utmerket sted er Stumptown Coffee - Hawthorne Ave Portland Oregon enten klokken 11:00 eller 15:00 for en skikkelig Cuppings
![]() ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og skal ha virkelig god kaffe melder jeg paa en "Blind Taste" fra en Clover brygger:
http://www.cloverequipment.com - jeg garanterer at alu kaffen fra Nespresso ikke kurerer gruff etter kopp fra en Clover.....
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...eller stikk innom naermeste Nespresso alu Kaffe utsalg og be om en Harar fra Etiophia, Kona Peaberry, YirgaCheffe eller Sidama.....
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nespresso kan ikke konkurrere med kaffe laget av profesjonelle. Selvsagt ikke. Men det store spørsmålet er jo om folk i heimen klarer å lage like god kaffe som Nespresso. Det vil være en utfordring!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Inte flygande grisar men älgar denna gång - Nytt bolag i Sverige | Savipix | Flyforum | 8 | 17-09-2011 19:38 |
Norge öppnar för försäljning av SAS | jikswoboB | Flyforum | 5 | 16-10-2009 14:53 |
SAS Öppnar Stockholm-Bangkok | Savipix | Flyforum | 61 | 29-10-2007 16:43 |
Centralwings öppnar GDN-ARN | Savipix | Flyforum | 0 | 11-10-2007 09:17 |
FlyMe öppnar ytterligare tre inrikeslinjer | NB | Flyforum | 6 | 26-01-2005 15:24 |