![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for fin respons ang. min forespørsel om Gardermoen tidligere i høst, hvor jeg fikk en knallflott helg og mange bilder. Jeg ser at det er stor radius på forumets spottere, og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med en Europeisk storflyplass hvor en kan nå spottesteder med rullestolen som fremkomstmiddel. Selvsagt helst i nærheten av, eller aller helst i tilknytting til terminalbygninger o.l. Etter at jeg ble skilt, så har jeg tid for meg selv til å reise uten unger som maser om når vi skal reise videre... Derfor kunne jeg tenkt meg en dag- eller helgetur til en storflyplass, hvis nå sådanne finnes som gjør det tilgjengelig for meg...
På forhånd takk for hjelpen... H.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotting på SVG - Forslag ? | BraathensSafe1985 | Flyspotting | 8 | 29-04-2014 10:56 |
Intensiv Asia-helg, noen forslag? | SudCaravelle | Reiseforum | 16 | 16-03-2013 16:15 |
Noen bra forslag på en impulstur? | Dushbag | Reiseforum | 13 | 20-09-2012 22:09 |
Hotell i Roma i sommer -noen forslag? | bhen | Reiseforum | 3 | 24-06-2012 11:45 |
Spotting i rullestol, på Gardermoen...? | Harald Oanes | Bilder & foto | 32 | 18-09-2009 15:25 |