![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva annet enn en DY 733 var det som gikk over hodet mitt i stad uten at jeg visste at den hadde vært på Kjevik.
Er det noen som har peiling på hvorfor denne var på Kjevik? Flightinfo? Kommer den tilbake? Fant ut at Start spiller mot Molde i dag... Den tok av og svingte vestover. Bare en tanke... Det er når slikt skjer at jeg finner ut hvor viktig hobbyen min er for meg... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det står ingenting på ank og avg hverken på Molde eller Kjevik om noe DY på avinor.no.
Men det er ikke dermed sagt at det ikke er en flight mellom byene. Det hender fra tid til annen at noen glemmer (les: gidder ikke) å sette opp flighten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg mener jeg leste noe her for en stund siden om at det skulle settes opp noe ekstra fly ned hit på grunn av en fotballkamp... Men hva slags fly, og når det var vet jeg ikke... Kan jo være det var det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
DY var på Kjevik 16 april :
]DY1771 []16APR05[] [ ALT 733 DY733 LNKKH STD STA ETD ATD TOFF ETA 16APR AGP KRS 1855 2240 1855 1910 2310 SI FLIGHT RRT DUE SVG CLOSED. PAX BY BUS KRS-SVG Sola var stengt i går pga. en bombe fra krigens dager under rullebanen. Den skulle graves opp i løpet av natten, og Sola åpnet vel i morges/formiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Aha, så det var derfor ja...
Jeg visste at Sola skulle være stengt, men tenkte ikke langt nok... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I går kveld fikk jeg telefon fra en kar i Kristiansand som hadde sett at dette flyet skulle komme kl.2240. Han ville ta seg en tur til Kjevik og forevige begivenheten og sende meg bilder til Kjeviksiden.
Lurer på om han fikk tatt noen bilder i mørket i går - eller eventuelt i morges. Håper det dukker opp en epost om ikke så lenge.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Exiz: Fotball interesserer meg midt i der ryggen slutter. Men, man låner jo et halvt øre til radio'n for å sjekke om Molde taper...
![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det var i de dager, da jeg var ofte i Thailand... | Bluetail | TripReports | 30 | 08-03-2013 18:06 |
Flytyper du (helt unødvendig) gikk glipp av ? | Eirik | Reiseforum | 9 | 30-04-2009 13:47 |
Hvilket fly var det jeg så?? | Martin | Flyforum | 5 | 06-06-2006 11:38 |
Hva var det som fløy over her nå???? | GAAP | Flyforum | 3 | 05-05-2006 14:15 |