![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vet ikke hvem som er verst, jeg...
Annonsering på AES i går: Quote:
Quote:
Spørsmålet er om det holder å legge seg flat? Det er vel noe som heter sikkerhetsklarering på flyplasser? Last edited by AirbusTrond; 25-09-2009 at 12:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Slike blemmer hadde nok ført til sparken mange andre steder!
Det er vel dette som kalles "med full overlegg"?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter å ha sett Dokkens nedsparking på TV i går, er det lett å forstå at det kommer en slik melding. Makan til sykt angrep!
Jeg har vel oppfattet at det er noen som er litt mer enn nornalt fotball interessert på Vigra. ![]() Han kan få en lett advarsel. + en flaske vin av beste årgang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Skal PA anlegget på offentlige flyplasser brukes til å skjelle ut folk i alle idretts grener når usportslige opptrinn har skjedd? Hva med andre situasjoner? I trafikken for eksempel? Dette er et grovt overtramp som kun har avskjedigelse som eneste utvei for vedkommende det her dreier seg om. Hadde jeg blitt utsatt for noe slik ville vedkommende "annonsør" fått advokat og erstatningsak på nakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Uansett hva vedkommende har gjort, eller ikke gjort, så er det en sak for rettsvesenet, eventuelt idretten sine egne straffereaksjoner. Det er ikke noe som gir Røros Flyservice rett til å opptre som borgervern. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Thumbs up til Røros Flyservice-arbeideren for kreativitet, selv om han ikke burde opptre slik PÅ VEGNE AV sin arbeidsgiver. Regner med og håper det blir en liten fyfy som selvfølgelig bare er for galleriet siden de aller fleste (tror jeg) synes det var fullt fortjent.
På den annen side: Det han sa på PA-anlegget er 100% korrekt... Det skal også legges til at jeg ikke bryr meg et kvekk om fotball og generelt synes fotballspillere er overbetalte.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Forøvrig rødt kort til vedkommende hos Røros Flyservice, samt at Dokken bør utestenges i lang lang tid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Han får nok bare en advarsel av den alvorlige typen. Å få sparken er for drøyt, selv om han har gått langt utover det akseptable.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg er enig at denne typen oppførsel fra ansatte ikke kan aksepteres.
Når det er sagt, så finner jeg svært lite sympati ovenfor den som her har blitt omtalt. I sportslig øyemed burde denne personen finne seg noe annet å gjøre enn å spille fotball!!!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Usportslig både av fotballspilleren og den ansatte ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fra aftenposten
"Vi tar dette videre internt, men vedkommende som sa dette over anlegget var der i privat regi, og ikke på jobb." han har gjort dette på sin fri tid også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Man har vel ikke lov til å oppnå adgang til terminalen med ID-kort i privat regi - men det kan vel i utgangspunktet være oppropt fra landisde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
avsluttet
|
![]()
En flyplass-ansatt har ingen rett til å utføre private aksjoner på sin arbeidsplass, uansett grunn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Southwest flight annonsering går 'viral' | LN-MOW | Småprat | 0 | 16-04-2014 16:03 |
Smart annonsering av Norwegian | teamseacow | Småprat | 4 | 19-11-2012 08:45 |
Misvisende annonsering av BA? | Martin | Småprat | 3 | 15-06-2012 02:32 |
Annonsering for www.scanair.no avd | ATC-flyradar | Flyforum | 0 | 18-04-2007 22:32 |