![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei hei
![]() Begynte med seilflyging nå i sommer, så tenkte jeg kunne legge ut noen bilder. De fleste er fra nå i september. Dessverre synes jeg at photoshop virker noe kryptisk, så ingen av bildene er redigerte... Håper allikevel at det går bra ![]() Noen seilfly som stod langs flystripa: ![]() ![]() ![]() ![]() Her kom det faktisk ett fly helt fra Canada via Reykjavik ![]() Slepeflyet på Notodden ![]() ![]() ![]() Siste instruksjon før min andre solotur. Fløy første solotur sist helg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Håper også å få lagt ut noen bilder fra lufta etter hvert. Foreløpig har jeg nok med å holde flyet i lufta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FlyKirurg
|
![]()
Flotte bilder, og gratulerer med første solo-tur!
![]() Socata Rallye som slepefly faktisk. Den som nesten står stille i climb'en. Tok vel sin tid før man kom opp?
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk for det
![]() Tar vel kanskje litt tid å komme opp ja ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nå fikk jeg lyst til å ta en tur i lufta neste helg
![]() ...og det er liv i gode gamle LN-GHY på høsten også - hyggelig! Quote:
Quote:
Lykke til videre med seilflygingen, Blackbird!
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 20-09-2009 at 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har mange sommerminner fra seilflyging på Notodden og har noen timer i GIF selv. Den gangen var det Rallyene FAT og FAK som gjorde sin tjeneste på ENNO. FAK var slapp, FAK gikk sånn passe. Vanskelig å si akkurat hvilken retning flagget på campingplassen har ved den avgangen på 30, men muligvis litt bakfra. Var ikke sjelden man av latskap tok av med vind bakfra pga arbeidet ved å bytte baneretning og dermed hvor bakkestasjonen var.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skal ut med det motordrevne seilflyet når været passer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette ser gøy ut, var oppe i glider sommeren 07. En fantastisk opplevelse
![]() Fine bilder foresten. MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det ser jo ut som Geir Raussandmoen (instruktøren). Synger han i så fall ennå / plystrer ennå på Monty Python-melodien?... og LN-LFG har jeg de aller fleste av mine flyslep bak da den fartet mye for Seilflyklubben Mjøsa og Hedmark Flyklubb/Seilfly
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Instruktøren på bildet heter Einar Rønnestad. Er ikke helt sikker på hvem Geir Raussandmoen er... Er selvfølgelig mulig at jeg har truffet ham en gang på Notodden hvis han er intruktør der, men kan ikke si at jeg husker den melodien nei
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra Notodden 02SEP18 | Brannmann sam | Bilder & foto | 11 | 22-09-2018 17:23 |
Oslo Lufthavn Kongsberg/Notodden | TriStar | Småprat | 6 | 25-06-2015 11:09 |
Diverse bilder fra stavanger lufthavn | rogaland10 | Bilder & foto | 6 | 02-09-2009 21:51 |
Noen bilder fra Notodden idag 31 Mai | LN-SEK | Bilder & foto | 3 | 01-06-2009 10:33 |
Diverse bilder fra NY | Concorde | Bilder & foto | 0 | 10-05-2008 22:38 |