![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Kan noen hjelpe meg å identifiser dette flyet som var på TOS 16 sept. (bildet tatt 12:20)
Finner bare ut at VP reg. er fra Bermuda. På forhånd takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hei LN-OLU, og velkommen på forumet!;-) Den maskinen så jeg selv men rakk ikke ta bilde av den, så den takse inn på de-ice nord. Det er Cessna Citation CJ2+ med c/n 525A-0435. Ukjent eier som fikk den levert 12/2-09. Den er registrert på Bermuda, men kan ha russisk eier/bruker. Mange av bl.a Aeroflot sine nyere fly, bl.a flere Airbus fly er registrert på Bermuda. Det er vel skattemessige fordeler å gjøre det på denne måten. Før i verden var det en stilig Lockheed Jetstar som bar denne registreringen. Fint bilde av maskinen forresten.
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Hallo Lima November-MEH
![]() Tusen takk for opplysningene. Fatter ikke hvor du får dem fra. Fant bare det forrige flyet Loch.Tristar med samme reg. Skjønne jo nå at jeg skulle meldt meg inn her for mange år siden. Skal bruke mørketiden til å "tagge" alle (tusenvis) av bilda, så da dukker jeg nok opp igjen med noen spørsmål ![]() (Jeg "samle" masse bilda i den lyse perioden, som sportsfiskerne/jegerne legger fangsten sin i frysen, og når vinteren kommer tar de den frem og kose seg med "byttet" sitt) Igjen, tusen takk. LN-OLU |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() Rykket ut til ENKB etter SMS varsel om Jetstar jeg også den 21 juli... men ingen med 4 jetmotorer der nei ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aeroclassics Quebecair B737-200 LN-BRL | raider66 | Samlerhjørnet | 0 | 16-12-2017 09:06 |
trenger hjelp til å få vite hva fly jeg skal fly | Peterfsx | Register- og ATC-Forum | 3 | 21-11-2014 04:36 |
Fly kolliderte med vegskilt som advarer mot fly! | Wig-wag | Småprat | 3 | 27-08-2012 12:48 |
Stort fly vs lite fly? Noen som har bilder? | GFL | Bilder & foto | 1 | 12-04-2010 19:48 |
Identifesering av fly - 4 motors jet retning nord over Bardufoss | LN-DAG | Register- og ATC-Forum | 17 | 27-01-2010 20:41 |