![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Er det mulig og få dette for innenlandsreiser? pris?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jepp. SAS har noe de kaller Travelpass. Priser finner du her: http://www.sas.no/no/Bedriftsportal/...r-pa-sonekort/
Hele Norge koster 178902 NOK, og da kan du fly så mye du vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ja. Her har du hele prislisten. Hele Norge årskort er nå 178k og Sør-Norge årskort er nå 151k.
http://www.sas.no/no/Bedriftsportal/...r-pa-sonekort/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Så at 10 klipp til stavnger kosta 18 000.. det var jo sykt dyrt. Skal til stavanger nå og fikk billett for 299 til og 450 hjem.. altså under 1000 t/r så jeg kan jo reise t/r stavanger hele 18 ganger for samme summen som det kosta for 10 klipp :| Men dette er med norwegian da. SAS er vel hakket dyrere..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flyttet til reiseforum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
- Du reiser pr. def i business class - Du kan endre billetten helt opp til avgang. - Du kan booke helt opp til avgang I tillegg får man nå med Gullkort "på kjøpet". Ellers er det jo et par fordeler å ta med seg: - Du kan velge sete for kr 0,- - Du kan ta med bagasje for kr 0,- - Det er oftest også gratis å betale disse billettene. Så det er viktig å sammenligne epler med epler. Går du den andre veien tror jeg du ofte vil oppdage at Norwegian t/r + setevalg + bagasje + kredittkortgebyr er dyrere enn en SAS Happy billett internt i Norge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og, sist men ikke minst, når en booker biletter med et slikt kort, så får en ikke billetter til 499 eller 299, men kun til fullpris. Poenget med et slikt kort kort er jo at en reiser mye, og da vet en sjelden hvor (eller når) en skal før få dager før avreise, og da er det normalt full pris biletter som gjelder.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Dersom man for det første er så fleksibel at man ikke trenger fleksibilitet og for det andre har tid/anledning til å være sitt eget reisebyrå, trenger man neppe noe årskort. Min mor har årskort i Sør-Norge hos SAS ettersom hun pendler, og dessuten reiser mye rundt i nettopp Sør-Norge, arbeidsgiveren hadde neppe gitt henne "lov" til styre reiseaktiviteten selv. Da ville hun brukt et hav med tid på bestillinger og reiseregninger, og ikke på jobben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvis det var meg du hintet til, så tar det ikke mange sekundene å bestille en billett med TPI. Det tar som oftest lenger tid å ringe reisebyrået for å booke billett. Jeg hadde TPI frem til ferien, og nå går det i reisebyrået, og jeg bruker mye mer tid på reisebestilling nå enn før.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
To klasser på innland - årskort | morr | Reiseforum | 1 | 12-11-2012 22:18 |
Fakturere reiser når en har TPC årskort? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 27-09-2012 22:40 |
SAS Travel Pass årskort spørsmål | Tommy777 | Flyforum | 14 | 25-08-2011 06:57 |