![]() |
|
![]() |
#1 |
Canonskytter
|
![]()
Var en liten time og spotta etter jobb. Dette var noe av det som kom:
LN-OLN ![]() ![]() En Fokker 70 fra KLM ![]() Noen småfly ![]() ![]() En fra Norwegian ![]() Noen brannbiler som kjørte seg en liten runde ![]() Og til slutt en CRJ-900 fra SAS. (OY-KFD) ![]() Takk for titten ![]() Mvh. Bjørn
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
fine bilder!
Når sånn ca klokkeslett var den LN-OLN var ute å fløy? syns jeg så den se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm.. kan ikke se bildene.. Kommer noe sånt "bandwith exceeded, upgrade to pro today"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kommer dette opp pga at folk har overskredet limit for antall bilder som er uploadet ?
Vil Photobucket også ha betalt nå for sien tjenester ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
ikke antall bilder uploadet men en gitt grense for hvor mange ganger bildene "hentes" fra serveren til Photobucket målt i antall mb pr døgn/uke. Og hvis man laster opp bildene på forumene til scanair, atcbox og flightsim så blir det litt trafikk
![]() og antar at hvis man betaler (kjøper Pro-utgaven) av Photobucket så har man sikkert ubegrenset bandwidth ![]()
![]() |
#6 |
Canonskytter
|
![]()
Men det var som f*en da. Det er tredje kontoen jeg oppretter på grunn av dette etter Rygge Airshow i år..
Menmen, her er i hvertfall bildene på hjemmesia mi: http://jensen.sqweebs.com/images/svg160909/index.html
![]() |
#7 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Hei!
Artig å se igjen LN-OLN i "LOS-kostymet" etter å ha fotografert den ved flere anledninger på ambulanseoppdrag i Tromsø, i "gamle dager". Flotte bilder på hjemmesida de. Mvh. LN-OLU |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bare så det er sagt koster en tilnærmet unlimited konto på Photobucket rundt 25$ i året. Jeg har 343mb lagt inn, har brukt opp 1% av tilgjengelig lagringsplass. Og båndbredde skal godt gjøres å overskride.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jakarta - Bergen med SQ/KL + litt ekstra | MountainDew | TripReports | 22 | 10-06-2011 23:38 |
Litt drama på Sola ? | Lennart | Flyforum | 3 | 19-02-2011 23:31 |
Flesland 19.02.2010 - LN-OLM og LN-OLN | DigitalAirliners.com | Bilder & foto | 9 | 25-02-2010 00:24 |
F-16 på Sola og litt annet. | LN-KFW | Bilder & foto | 18 | 05-02-2010 15:12 |
An-26B på Kjevik + litt ekstra | LN-GBM | Bilder & foto | 3 | 21-06-2009 23:46 |