![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann,
skal fly til sfo med KLM i midten av oktober, fant plutselig ut av at det går an å velge sete nå på klm.com. Full av forventning leste jeg meg opp på seatguru.com og fant frem til godsetene for meg og mine kolleger. Skuffelsen var stor når jeg fant ut at det ikke var mulig å velge vindusseter, alle er tatt ser det ut til - "seat unavaliable". Så til spørsmålet mitt, betyr dette at de faktisk er reservert, eller er det håp om at flere vindusseter blir frigitt nærmere avgang ? Btw, flyr ut 16/10, retur 24/10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
KLM tar betalt for en del setetyper, seter med bedre plass, kun to-setere osv.
Du sier ikke noe om du flyr intra-EU eller intercontinental, er nok forskjeller på det også. http://www.klm.com/travel/no_en/trav...oard/index.htm
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
evig optimist
|
![]()
Et lite hint
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Yessssssss....sorry....så det nå
![]() Siden det er SFO/longhaul gjelder nok en del av det som står om preferred seating hos KLM. ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for info. Ser ut som om det koster 70 euro for å få ekstra benplass.
Uansett, skal følge med litt og se om det dukker opp vindussete, det er det viktigste i første omgang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg vil foreslå å ringe KL, de har bra tlf service med norsk nummer.
En negativ ting med AF/KL er at du kun kan bestille seter tidligst 90 dager før.. Har uansett alltid ordnet seg for oss.. Bruker kun telefon til dem. Sist mars booket vi SYD hos AF/KL.. Spurte om seter, neida 90 dager før. ![]() Men litt oppfinnsomhet hjelper. Longhaulrouting er ( OK til PRG ) PRG-SEL-SYD med KE, SYD-LAX med DL og LAX-AMS med KL ( selvfølgelig KL hjem fra AMS ). Fikk Amadeus ref, så på checkmytrtip fant jeg KE ref, ringte først KE i SEL ( gratisnummer fra Norge ), kom ikke igjennom, ringte KE i Oslo ( Air Contact ) og de fikset KE-setene. ![]() Med DL ref gikk jeg rett inn på delta.com, fikk velge favorittseter på deres 772 LR. He, he KL til AMS får jeg ikke seter før ca. 11. oktober, men gjør ingenting. Vil få deres preferred seats uansett... NB: Dette med DL bør dere som booker KL codeshare til US med DL flight ( tidligere NW ) være klar over dersom dere booker mer enn 3 mnd inn i framtiden.. Bruk ref'en til DL og gå fortest mulig inn på delta.com og plukk seter.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Topp, jeg må korrigere meg selv, intet bedre enn det
![]() Merk de som vil komme t/r NYC i vinter på A380 så koster det kun ca. 3.190.. ![]() Man kan ikke velge A380 t/r alle dager, men vær fleksibel så går det... Akkja, hvem vil fly til ARN med SK og betale 1.100 mer ?? Gleder meg... som en liten/stor ( + ) unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
SQ777, jeg skal også til NYC med AF i mars, og får også fly 380'n til samme pris som du nevner, dog med 10 timer layover i Paris, men det skal jeg klare, vi skal dra til byen og kose oss der et par timer, ingen i reisefølget mitt har vært der før så det blir gøy
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skyteam, vi har kun 4 timer begge veier, men lucky vi blir i loungen...Antar du har de 10 timene på hjemreise...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
10 timer utreise den 27feb
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ok, nå forstår jeg... Du har 772 ut... Jeg trodde du hadde A380 begge veier som meg... Vel skal tenke på deg, du reiser på bursdan min... Så jeg vil huske det..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tips ang. kundeservice klm, tok en tlf og fikk siste vidussete ams-sfo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setevalg longhaul hos KLM | Vede | Reiseforum | 3 | 13-07-2017 20:42 |
Setevalg KLM | Embraer | Reiseforum | 4 | 11-02-2017 23:08 |
Setevalg LH/LX i business | LN-JAV | Reiseforum | 4 | 12-02-2013 19:05 |