![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg ser at Norwegian har begynt å sende e-post med det de kaller "reiseinformasjon" noen dager etter at bestillinger er foretatt. Her gjentas flytidene, men ikke minst følger det en lang rekke tilbud på hotell og leiebil.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, det der ser ut til å være en trend .... sist jeg skulle printe et boardingpass på Delta var det en mengde unyttig (og fargeblekk-krevende) reklame på siden .. fant etterhvert ut hvordan man kunne slå av skiten, men da var jo allerede blekket brukt ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, de forskjellige selskapene gjør det forskjellig.
BA sender en mail 1-2 uker før avreise som en reminder, den inkluderer også påminnelse om parkering, hotell m.m. Når jeg fløy AA sist gang var vel 2/3 av boardingkortet fyllt med "Ikke BP-info", dvs. tilfeldig reklame, tips om restauranter samt hvor man kunne henvende seg hvis man ville reklamere på BP!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian TV-reklame | tafpl | Småprat | 2 | 27-02-2019 11:37 |
Norwegian reklame på OSL | matsbg | Flyforum | 2 | 31-03-2009 22:17 |
Reklame, reklame og mer reklame | FlightDeck | Flyforum | 9 | 06-11-2006 18:35 |