![]() |
|
![]() |
#1 |
Guest
Posts: n/a
|
![]() ![]() Sjel? Hvor da? Det som verre er, er at GT ikke er noen spesielt karismatisk kjøreopplevelse. Ute på motorveien fungerer bilen fint, den er kjapp og vennlig og stabil. På dårlig vei er fjæringskomforten ganske enkelt oppsiktsvekkende dårlig. Her skal det ikke mye til før det klirrer i gebisset og tupeen sklir av. Spotter du en hump i veien må du nesten bråbremse, og skulle du ha en skrue løs så hører du den her. Fraværet av fjæringskomfort skyldes delvis at bilen har 17-tommers felger med rå lavprofildekk. Standard er 16-tommere, som gir mer komfort men selvsagt ikke er like lekkert å se til. Og å kjøpe en så lekker bil med trillebårhjul er heller ikke så fett. Dessuten har Alfa GT det samme eländet som plager fremhjulsdrevne biler med stor motor og brede lavprofildekk: En hysterisk vingling fra bilen. Motorkraften drar og sliter i styringen, som om den vil alle veier på samme tid, og sjåføren må til med en hysterisk kraftanstrengelse for å holde skuten på rett kjøl. Les hele artikkelen her Leste ikke OT : Drømmedag med Alfa .......Trodde ikke noe slikt fantes :smokin: |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,416
|
![]()
Innlegget til HAT forteller jo tydelig at jeg traff spiker` n der hvor spiker`n bør treffes...igjen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]()
jeg vil ha en sånn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]()
Det er synd det er så høye avgifter i Norge.. Folk tror jo rett som det er bilene er mere verdt enn de i all sannhet er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NLA's nyeste "skjønnhet".. | Thomas | Bilder & foto | 6 | 04-08-2007 12:42 |
OT: ALFA TEST | ENGM RAMP | Flyforum | 9 | 07-11-2005 13:10 |