![]() |
|
![]() |
#1 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Riktig god onsdag - trodde faktisk vi fikk se funnel cloud her i går etter at KNQI meldte om 5 minutter med funnel cloud i en METAR (vær-rapport) - den gang ei.
Quote:
02 September 1912 ble det første militære flyoppdrag gjennomført i Norge, av premierløytnant Einar Sem-Jacobsen, en norsk flypionér som var med på å bygge Luftforsvaret. Ha en god dag!
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og fra litt nordlige trakter i USA er det rimelig kjoelig om kveldene, ja. Hjemmedagen gjorde godt paa og jeg overlever naa godt uten hestehodepinetablettene jeg fikk i gaar.
Ellers gaar bookingen til storarrangementet i november for fullt, naermere 90 allerede billettert, blandt disse en rekke Scanair medlemmer ![]() I morgen baerer det til tannlegen for aa ta sting mm kl 0800, deretter maa jeg forsoeke aa faa gjort litt arbeide for min arbeidsgiver ![]() Er ogsaa rimelig klar for ferie grytidlig loerdagsmorran da vi inntar ett CO First Class sete til SJO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og her - litt lenger sør, er det fortsatt skuet, men det skal visstnok klare opp i morgen. Temperaturen ligger på behagelige 20 grader - fint for oss og strømregningen.
Markedsføringskreftene kjører hardt mot 09/09/09 - det er Beatles-greier overalt og Beatles-programmer på opptil flere kanaler. Anthology er satt opp på nytt og Help går akkurat nå på VH1C ... Lar vi oss forføre? Yeah yeah yeah!!! ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6M3skID44Gg
Last edited by LN-MOW; 02-09-2009 at 03:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....og det er noe annet som skjer den 09/09/09 - Stone Brewery slipper sin Epic Ale for 2009......en serie som gaar helt frem til 2012 (12/12/12)...
Her borte i vest er vaeret ennaa nydelig....solen skinner det er ennaa varme dager...men det ser ut til at det snur til helgen.... ha en flott onsdag....
![]() |
#5 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Strålende onsdag morgen - første møtet starter 07:00 så det er bare å komme seg avgårde - mye som skal ordnes før helgens og neste ukes reiser. Blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nydelig morgen her på Nærsnes, med skyfri himmel og vindstille. Bag'ene er pakket og idag står EWR for tur.
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og god morgen fra betongsøyla....Her er det ganske skyet enda, men det blåser godt, og jeg skimter blå himmel mot sørvest
![]() Her blir det å stupe rett i seng kl. 0705 og sove til jeg skal på jobb igjen kl. 1430 ![]() Ha ein fraamifråå dag alle sammen ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Det blir en hektisk dag i Oslo i dag, med mye på planen. Føler hele meg er sliten nå, og trenger ferie. Skal egentlig til Nice i helgen, men det tror jeg ikke jeg orker. Mye tyder på at det blir en rolig helg på sofaen!
Ha en strålende dag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Trøtt som F... idag ogaå. Vel, vel, første møte er allerede klokken 8. Alt for tidlig for min kropp, men år vel snart komme meg avgårde. En tur til Sats og litt skjortestryking er planlagt for ikveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Litt småplukk og fiksing i kulissene her på forumet nå i morgentimene. Straks settes kursen mot sentrum hvor en ny arbeidsdag venter. Tannlegen får et besøk i ettermiddag. Deretter blir det vel en tur hjem til de gamle for middag. Ha en fin onsdag alle sammen ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra the Harbour City. Nå er skoledagen ferdig og jeg forbereder meg på en treningsøkt. Er varmt og deilig her nede, så det blir en utendørs joggetur. Ellers ikke mye på programmet i kveld. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Blir hjemme med sykt barn i dag, eldste mann må nok holde seg hjemme i dag. det blir nok hjemmekontor i dag gitt og noe innetjeneste! Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgon!
No ska ikkje eg skrive nynorsk, men må vel prøyve å komme i rett modus før dagens prøve. Eigentlig så står alt ganskje bra te her på Nordvestlandet, sjølv om skyane ligg tett idag. Enough! ![]() Nå er det ikke lenge til helg igjen, og jeg gleder meg! ![]() Fredag though, det kan bli en interesant skoledag... ![]() Ha en flott dag folkens, måtte flyet være med deg ![]() ![]()
![]() |
#15 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU!
Her er det sol, men sommaren er nok over. Greie 13 grader vil eg tru. Ellers er eg straks klar for å la studentane svette over dagens kursinnhold ![]() I ettermiddag blir det ein avsluttningsmiddag med kollegaer for vel godt overstått prosjekt ![]() Ha ein super dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Riktigt höstväder här idag vilket inte gör mig någonting då jag har tänkt tillbringa dagen inne med näsan i mina skolböcker. Blir dock ett avbrott för lunch med föräldrarna som är på kort besök i staden. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God, sen onsdags morgen! Deilig å få en time ekstra i senga og jeg ser nå fram til en sykkeltur på 3km i regnværet. Håper det stopper opp før man skal på det som forhåpentligvis er siste kveld av grøntkort kurset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Så ble det onsdag igjen! Fortsatt lenge til helga føler jeg!
Ble overrasket av et kravtig regnvær da jeg skulle levere jr i barnehagen. Sitter her og prøver å tørke opp litt. Ble kliss klass. Det var som alle sluser skulle være åpnet. Kan det ha vært syndefloden?? Ja, er det rart at jeg drikker! ![]() Ellers blir det jobb og sannsynligvis litt overtid i dag. Sitter å vurderer å koke suppe på ett eller annet etter jobb i dag. ![]() ![]() Ha en fortsatt fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra "Apburen".
Frokost på "Stjernegrisen" LN-RRL OSL-ARN i dag. Blir to dager i den svenske hovedstaden, før det blir en kveldsmaskin hjem og fredagen på FBU |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Quiz torsdag 03 sept 2009 | seilfly | Bilder & foto | 18 | 03-09-2009 20:09 |
God Torsdag 03 sept 2009 | seilfly | Flyforum | 15 | 03-09-2009 11:39 |
Quiz onsdag 02 sept 2009 | seilfly | Bilder & foto | 4 | 02-09-2009 18:21 |
God Tirsdag 01 sept 2009 | seilfly | Flyforum | 25 | 01-09-2009 21:57 |