![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen Norge! Forus kan melde om noe skyet men for øyeblikket oppholdsvær. Temperaturen ligger på ca 12.8 grader for øyeblikket. Vi satser på den stiger litt i løpet av dagen. Jeg har to snaue timer igjen av nattevakt nr. 2 i rekken av 4. Etterpå blir det å komme seg hjem å i seng. Ellers må det nevnes at det er 17 dager igjen til den store dagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Her i Calgary er det fortsatt kveld. Sitter her i stua å ser på Karl & Co på DVD
![]() Ha en riktig god dag der hjemme i Norge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God onsdag morgen. Også i dag blir jeg kick-startet av en mørkegrønn Nespresso før en laaang arbeidsdag settes i gang. Avslutter dagen/kvelden med et heftig retroparty på Grand Hotel. Ha en flott (kan man kalle 70-tallet flott???) onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Litt sent i gang i dag, men skal få dagen unna alikevel. Ganske hektiske dager for tiden, men det får vi leve med, uansett bedre enn alternativet... Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt sent i gang her og i dag.
Har en to-do-list på jobben i dag som ligner et uvær, men det er ingen vei utenom..... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra et gjennomvått FBU. Når sommeren nå allikevel er slutt, er det jo bare å nyte høsten - at Radioresepsjonen er tilbake (og snart kommer vel "gullrekka" også?) er i så måte en av de positive aspektene ved høsten.
I dag er det forøvrig 269 år siden Joseph Montgolfier ble født (de som ikke aner hvem HAN var bør sjekke http://www.snl.no/ - dette er "barnelærdom" for enhver flyfreak! Det er også 35 år siden Charles Lindberg døde (72 år gammel). Dessuten er det lønningsdag for oss "svensker" i konsernet, så da blir det vel nok en oppføring i det svenske økokrims register pga pengeoverføring til utlandet (i dag skal skattepengene ut av landet også). Om noen er brukere av SAS' sider på mobilen, oppfordrer jeg dere til å gå inn på m.sas.no på mobilen og svare på en liten kundeundersøkelse - vi trekker flere SAS Crew Guide 2009 til noen av de som svarer... Last edited by CK; 26-08-2009 at 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra en regntung hovedstad. Men, oppgavene står i kø, så det er bare å begynne å jobbe. Ha en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Litt uggen i morges så valgte å gi meg selv 1 time ekstra i bingen. Men nå er man på plass på kontoret og har allerede fått bestilt flybilletter til både Kristiansand og Hamburg i forbindelse med jobbreiser i september. Mer enn nok av annet arbeid som må gjøres idag så får bare brette opp armene. Bortsett fra å kjøre noen vaskemaskiner så tror jeg kvelden skal tilbringes i sofaen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Lilleaker,
Her stemmer ikke været med værmeldingen fra igår. Siste dag på Lilleaker kontoret før Prosjektet flytter over til Telenor bygget på Fornebu i slutten av uken. Det blir jo litt mer historisk grunn og nærme både gamle restauranten og Sjøflyhavna. Ulempen er avstanden bort Lysaker stasjon som nå er utenfor gådistanse. Vel , drosjenæringen tjener i alle fall på flyttingen vår. Det blir en litt hektisk dag før returen over fjellet med SK4045 senere idag. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra sør!
Her skinner solen! Kan ikke klage på det! Kontoret er inntatt og første møte er allerede avsluttet. Arbeidsoppgavene ligger i bunker og venter på meg, så jeg tror denne dagen kommer til å gå raskt! Og det er jo like greit! Satser på en storgevinst i Viking Lotto i dag! Så det er ingen vits for dere andre å levere kupong, sånn bare for å ha nevnt det. ![]() Ha allikevel en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen/formiddag! Her startet ikke dagen før 1030, men er nå plassert på skolebenken med utsikt over fjorden. Ingen dårlig kombinasjon egentlig, men ikke så mange båter ute i småregnet, bortsett fra Color Line. Etterpå er det klart for kveld to av grønt kort kurset, håper det tørker opp litt innen da.
Have a nice day ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Onsdags kveld sier nå jeg. Utendørs har været slått seg vrang, med heftig nedbør, lyn og torden. Da er det godt å vite at jeg sover tungt!
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Gamle Oslo. Tilbake til virkeligheten. Slutt på strandbar, rom som rydder seg selv, øl til 10 kr havliteren og utsikt til høye hæler og korte skjørt.. På den annen side så styrer man eget kjøkken igjen, og det skal bli kjekt, selv om mye av den bulgarske maten (spesielt salater og f.eks. blåskjell fra Svartehavet) ikke er å forakte heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Våknet kvart på 10 til tungt regnvær. Det ble med å åpne øynene og se på klokka før man snudde seg rundt og sovnet igjen. Men man kom seg opp omsider, på den riktige siden av lunsj. En espresso prøver å gjøre noe med kroppen, men det må nok en kopp til ser det ut som.
Time hos fysioterapeut kl. 15:00. Utover det fins det ingen planer for dagen. Ha en fortsatt fin dag i regnet!
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra det dype soer ... Her stiller vi med 21 grader og ... moerke, men weather.com sier at det er lettskyet og det er ingen stygge flekker paa Doppleren.
Her staar dagen som vanlig i WIAS' tegn, og deretter skal guttungen paa fotballtrening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra ALF. Har akkurat hatt en fin biltur blant flere flokker av reisdyr ned fra Havøysund, og sitter nå her og venter på at LN-KKW skal ta meg til OSL. Deretter blir det DY534 og LN-Kxx videre. Så blir det ny biltur til ENLI for overnatting der. Ikke hver dag en får hele Norge på langs på en dag!
![]() Ha en forstsatt flott dag!
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |