![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Link
Quote:
Gleder meg til å teste... Skal nok finne en unnskyldning til å dra med kjerring på en id tur, langt langt vekk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hmmm... Ikke mange dager siden jeg postet linken til AYs demo her, også dukker dette opp i avisen.
Helt greit det såklart, men da lurer jeg på hvorfor de ikke har linket til MHs demo som er myyye kulere! http://www.masworldwide.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempebra at det igjen blir fokus på dette... JIPPI!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flatbed ønskes !! Etter å ha reist med SK i natt mlm CPH og BKK skal jeg slettes ikke klage, da SAS business setene på noe vis passer meg bra.. men man sitteligger nå der på et underligvis for det da ... med 190 cm så blir det uansett litt krøkkete, og jeg sliter med et for kort "legrest" når noen timer har forløpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kan være enig at legrest`n er for kort... Men heldigvis har SAS bredere seter enn f.eks BA - eller er det bare jeg som har lagt meg ut siden jeg fløy SAS sist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg hadde gleden av å fly c-klasse på Lufthansas 340-600 tidligere i denne uken. En 12 timers flyvning fra Osaka til Frankfurt gikk som en drøm i dette setet: http://www.airliners.net/open.file/779231/M/
I tillegg var det en utrolig bra service og et veldig hyggelig crew. Turen ned til Japan, c-klasse på SAS til Tokyo, var også bra, men bleknet litt i forhold til Lufthansa. Gleder meg til SAS også får nye seter.... En ting er ihvertfall sikkert, det blir verre og verre å fly "monkey" etter slike turer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har også hatt gleden av å reise i C-klasse med Lufthansas 340-600 fra Bangkok i november, og sov langt bedre der enn i C-klasse hos SAS. Når billetten attpåtil var flere tusen kroner lavere hos LH var jeg ikke i tvil. Monkey class interkontinentalt er nok rimelig uaktuelt framover.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvor mye betaler dere egentlig for disse reisene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor vanlig er det å fly Business i Norske selskaper? | Klette | Småprat | 82 | 20-09-2013 18:30 |
Nå blir det dyrere å fly | Journal | Flyforum | 15 | 09-03-2011 23:32 |
Lufthansas all-business flights blir semi-all-business | CK | Flyforum | 4 | 13-03-2009 17:14 |
SK4544, hvilket fly blir det? | Fokker 50 | Flyforum | 2 | 05-05-2006 14:21 |
Det blir ikke bedre enn dette... | EB | Flyforum | 5 | 17-04-2006 16:02 |