![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har søkt litt men har tydeligvis ikke øynene med meg i dag. Var det slik at det var noen dager dukket de opp med 346, på et forutsigbart vis?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Lørdagene er vel fast oppsatt med A346, lurer også på om det er en dag til som er det, men husker ikke hvilken.
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Avhengig av belegget. Da farmer reiste nedover, var seksjonen ikke i bruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Informasjonen er vel sause litt inn i diverse Thai-tråder, fant noe her:
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Takker, da er det vel på tide å ta en telefon til EB mandag morgen. Mandag 31. august kunne passe med en 7-10 dager i varmere klima.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser du har skiftet tittel, så da er det nok definitivt noe for deg
![]()
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Hadde bare vært fristende å prøve, har ikke flydd med A340-600, og begynner å trenge sommerferie snart.
Bonus-billetter på BKK-SIN er ikke vanskelig og det er mulig billige hoteller i Singapore for tiden. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ta heller SAS! Selv skal jeg holde meg unna TG for en god stund!!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Les min siste trip-report samt nok en trip-report fra en som reiste OSL-BKK med TG som bekrefter mine opplevelser. Og, ja vi snakker foran i bussen. Etter å ha lest dine trip-reports er jeg sikker på at du vil like andre selskaper bedre!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var vel noe med at man ikke fikk øl til konjakken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kanskje den vestlandske sjarmen er det som skal til for å få thaiene til yte sitt beste...
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har sjeldent hatt direkte dårlige erfaringer i Thailand, men det er definitivt et kulturelt gap, og noen tilnærminger til det vestlige skjønner jeg meg ikke alltid på. Men på en annen side, å se hva europeere finner på i Asia når de valser i salaten er ikke akkurat "integrasjon" på sitt beste.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hei igjen!
Her kan du lese mer http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=48433&page=2 om både min trip og nå har også TommyOslo som tredje mann gitt utrykk for at mine inntrykk stemmer overens med de han har! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Ja, jeg ringte EuroBonus i ettermiddag og fikk gravd litt. Det var ikke helt umulig å få tak i biz-seter ZRH-BKK/SIN på kurrante dager, og LX er et OK alternativ. Setene de benytter på 340'ene er vel noe lunde like som hva SAS bruker, så der stiller de likt.
Skal ta en siste mysing med EB i morgen, og se om jeg kan få til BGO-OSL-ZRH-HKG-SIN feks. og så har LH en dagflight fra HKG til FRA som må være verdt å komme seg på, så slipper man å sove så mye på flyet. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg fløy ned til BKK med A346 for knappe to uker siden og hadde en helt utmerket reise ( TR skal lages ..) Da flyet ikke var fullt , valgte de dessverre å ikke benytte F-kabinen.
Når det gjelder service kan det virke som og denne kan være variabel og avhengig av crew og dagsform. På reisen jeg hadde OSL-BKK var det bra service og oppmerksomhet fra besetningen, og maten var som vanlig meget bra. På hjemreisen hadde jeg reservert sete 2A , også på A346( der var flyet helt fullt og de tillot *G medlemmer å få seating der), men jeg endret denne til B747-400 til CPH da dette passet bedre med videre reise nordover, samt at jeg kunne bruke loungen med dusj etc i CPH under ventetiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tre ulike flytypar og tre ulike operatørar TRD - ARN - HEL - OSL - TRD | roger | TripReports | 4 | 27-06-2013 22:13 |
Check-in OSL med Thai | SQ 777 | Småprat | 8 | 14-04-2013 18:20 |
Thai-maskiner i storage i Bordeaux? | TriStar | Flyforum | 9 | 30-06-2010 23:48 |
Thai med salg fra OSL Y/J | jcnorway | Reiseforum | 20 | 10-05-2010 13:26 |
THAI med A380 til OSL? | kimmam | Flyforum | 18 | 02-08-2009 17:39 |