![]() |
|
![]() |
#1 |
D610 + mange mm
|
![]()
En hyggelig prat på vollen, og her er mitt bidrag av de samme maskinenen men fra litt andre vinkler.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempefine bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
siste der var veldig stilig
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig klare og fine bilder, spes. den Norwegian -800 fikk et flott actionpreg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Veldig fine bilder
![]() MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte biler! Er det -200mm linse som er brukt? Har selv det, så jeg lurer på om det holder når jeg en eller annen gang skal ta meg en tur til OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
bruker selv 70-200mm når jeg er på OSL og det holder i massevis
![]()
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Disse var du heldig med!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
D610 + mange mm
|
![]()
Jeg bruker en Nikon D80, Nikon 80-200 mm f:2,8 og en Nikon 300 mm f:4 på disse bildene.
Veksler litt i forhold til hvilke bilder jeg ønsker å ta. Et tips til de som ønsker å se informasjon om bildene er å se på bildets egenskaper. Lagre bildet først og så kan du åpne det i f eks photoshop. Der kan man gå inn på "file", "file info", og på "camera data" Der ligger det mye info om utstyret som er brukt eksponeringsdata for bildet. Dette er også tilgjengelig info i progammer som følger med kameraet. (f eks Nikon View) Dette er std informasjon så vidt jeg vet på tvers av kameraprodusenter. Tror også noe av informasjonen er tilgjengelig i egenskaper for bildet i Microsoft Vista. Let litt, det kan være mye å lære av å studere denne infoen
![]() |
#10 |
Ops Manager
|
![]()
Dette ble jo superbra!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flesland 15.06.13 sammen med SVG | Benjamin Hennes | Bilder & foto | 13 | 20-06-2013 19:53 |
Bursdagsrush med JanSev i spissen. | ENGM 911 | Småprat | 16 | 20-10-2011 15:19 |
Julebord 2010. Kingstone reports! | Kingstone | TripReports | 30 | 02-03-2010 10:55 |
Kingstone sin OSL alert 4.okt. | hurvert | Bilder & foto | 2 | 04-10-2009 20:05 |