![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så lige at denne hjemmeside, stadig har flystole fra Sterling/Maersk til salg. Desuden findes også trolleys, kurertasker m.v. Jeg ved positivt, at de også har en masse andre småting fra flyselskaber, som de dog ikke har sat til salg på siden, men som man måske kan få fingre i ved at kontakte dem.
Priserne er yderst rimelige i forhold til hvad jeg har set andre steder. F.eks. DKK 3.500 for 2 business-stole eller DKK 1.350 for en trolley. Selv var jeg så heldig, at få fingre i 2 stk. Maersk businesssæder (den gamle udgave i blåt skind) - de står fint og flot på mit kontor :-) Der var kun nogle ganske få af dem og de var hurtigt udsolgt. ![]() Der var forøvrigt stadig gamle Maersk menukort og infligthmagasiner i stolelommerne. Eneste jeg mangler er nogle Maersk headcovers, så hvis der er nogle der tilfældigvis ligger inde med sådan nogle, så aftager jeg gerne 2 stk. ![]() ![]() ![]()
Founder /Editor: FinalCall travel Last edited by FlyHi; 31-07-2009 at 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Her var det mye tøft til svært gode priser!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Prisene gjenspeiler nok den reelle etterspørselen. Det er ikke lett å nyttiggjøre (æsj) seg disse greiene hvis man ikke har et kontor eller "gutterom" man kan skru fast moroa i. Jeg har fått så mange tilbud om seter opp gjennom årene (inkl. F-28-setene fra BUs kabinsimulator på FBU), men har aldri kunnet forsvare å ta dem i hus. Men mye av det andre, derimot...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
ex. Maersk hybrid with "Sterling.eu" colours | EKGH | Flyforum | 3 | 28-12-2007 01:06 |
Flystole til salg | Bll spotter | Samlerhjørnet | 0 | 13-01-2007 19:06 |
Sammenlægningen af Sterling og Maersk Air udsat | Guest | Flyforum | 11 | 11-09-2005 20:55 |
Sterling/Maersk Air | sk931 | Flyforum | 20 | 01-09-2005 08:35 |
SAS, Maersk og Sterling lei grisk flyplassoperatør .. | Herlov | Flyforum | 4 | 12-03-2005 17:24 |