![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har i dag hatt en fantastisk tur med Thore (Extra230) og Harvarden på Kjeller. Dette er nok min hittil artigste flytur noensinne. Det ble også litt acroflyging over oslofjorden i denne fantastiske maskinen. Litt annen type tur enn jeg er vant til med en C172...
Lyden, lukten og følelsen av stjernemotoren er bare herlig... Tusen takk Thore, for en opplevelse jeg sent vil glemme. ![]() Litt varierende kvalitet på bildene, men kameraet ble av og til litt tyngre enn jeg er vant til og gitt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Da er maskinen kledd av, og klar for preflight sjekk. ![]() ![]() ![]() ![]() Min plass på dagens tur. ![]() ![]() Holding bak LN-NEW. ![]() Backtracket og straks klar for takeoff. ![]() Airborne. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bli med på ¨Første tur¨ med Widerøes nye Embraer E190 E2? | fluxie | Flyforum | 46 | 22-11-2017 10:59 |
Ut på tur med Turkish fra OSL til IST med en humpete landing | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 22-01-2015 19:17 |
Tur til Birmingham med FlyBe (retur med SK fra LHR) | Yeager | TripReports | 6 | 06-12-2014 17:43 |
Ut på tur med LN-BUG langs den spektakulære norske kystlinjen! Med SK4577 TOS-BOO-TRD | EspenRR | Bilder & foto | 5 | 15-10-2012 09:02 |